شناسهٔ خبر: 75830554 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

چنبره انحصاری اسنپ‌فود

صاحب‌خبر -

چیزی که می‌شنوید از ویدئوکست چراز، توضیح میده که اسنپفود چطور تونسته بازار سفارش غذا رو به یک بازار انحصاری تبدیل کنه و این کار، چه خطراتی داره و چرا به طور کل اشتباهه. 

 

 

  • چنبره‌ انحصاری اسنپ‌فود
  • مصرف‌کننده چگونه در بازار انحصاری غذا ضرر می‌کند؟
  • در سال‌های اخیر، اسنپ‌فود تنها بازیگر اصلی بازار سفارش آنلاین غذا در ایران بوده است. اما چگونه این پلتفرم با بستن قراردادهای انحصاری با رستوران‌ها، رقبای اولیه‌ی خود را حذف کرد و همچنان با به کارگیری سیاست‌های ضد رقابتی، سعی در حفظ سلطه‌ی خود بر این بازار و جلوگیری از ورود بازیگران جدید را دارد؟