شناسهٔ خبر: 75781182 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

طی گفت‌وگویی با «انتخاب» مطرح شد؛

ویدیو/ پیروز حناچی: صداوسیما به جای تبلیغ دائم مام اسپری سورملینا، روی بحران آب وقت بگذارد

پیروز حناچی در گفت‌و‌گو با «انتخاب» عنوان کرد: صداوسیما به جای تبلیغ دائم مام اسپری سورملینا، روی بحران آب و روش درست مصرف وقت بگذارد. چقدر به بچه‌ها گفتیم که می‌شود حمام رفت، ولی دائما دوش باز نباشد؛ چقدر روی این کار کردیم که آبی که داریم تبدیل به فاضلاب می‌کنیم، قابل استفاده‌ی مجدد است و یکبار مصرف نیست؟

صاحب‌خبر -

پیروز حناچی در گفت‌و‌گو با «انتخاب» عنوان کرد: صداوسیما به جای تبلیغ دائم مام اسپری سورملینا، روی بحران آب و روش درست مصرف وقت بگذارد. چقدر به بچه‌ها گفتیم که می‌شود حمام رفت، ولی دائما دوش باز نباشد؛ چقدر روی این کار کردیم که آبی که داریم تبدیل به فاضلاب می‌کنیم، قابل استفاده‌ی مجدد است و یکبار مصرف نیست؟

لینک گفت‌وگوی کامل در کانال یوتیوب «انتخاب»