شناسهٔ خبر: 75707339 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

همدلی و حس تعلق سازمانی عامل خدمت رسانی متعهدانه به شهروندان است

برنا - گروه اجتماعی؛ معاون هماهنگی و امور مناطق گفت: اگر در ۴سال اخیر توانسته ایم پروژه های بزرگ را به سرانجام برسانیم و خدمتی به شهروندان ارائه کنیم حاصل همدلی و تعلق سازمانی پرسنل خدوم مدیریت شهری بوده است.  برنا - گروه اجتماعی؛ معاون هماهنگی و امور مناطق گفت: اگر در ۴سال اخیر توانسته ایم پروژه های بزرگ را به سرانجام برسانیم و خدمتی به شهروندان ارائه کنیم حاصل همدلی و تعلق سازمانی پرسنل خدوم مدیریت شهری بوده است. 

صاحب‌خبر -

دور سوم نظارت ستادی از شهرداری منطقه ۱۵ با حضور لطف‌الله فروزنده معاون هماهنگی و امور مناطق، محمد علی الفت پور  شهردار منطقه ۱۵و مدیران کل معاونت هماهنگی و امور مناطق، برگزار شد. دیدار با کارکنان منطقه ، دیدار با معاونان و مدیران منطقه و دیدار با  نخبگان، ائمه جماعات و معتمدین محلات، بخش‌های سه‌گانه این نظارت ستادی بود.

 لطف‌الله فروزنده در این بازدید نظارتی گفت: خداوند در قران کریم و در سوره ابراهیم آیه ۵، چهار مورد را به عنوان محور های برتری مومنان یاد کرده است؛ رهبری الهی، یاد آوری و عبرت از رخداد های گذشته، صبر در ایام سختی و شکر در هنگام پیروزی .

وی ادامه داد: این مورادی است که ما به عینه در جنگ ۱۲ روزه مشاهده کردیم یعنی رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری، عبرت از گذشته و یاد آوری تاریخ و تاسی از فرهنگ عاشورایی، صبر و شکیبایی و انسجام مردم و شکر در هنگام پیروزی. 

فروزنده در ادامه افزود: ما در مدیریت شهری نیز باید چنین عمل کنیم همچنانکه در جنگ ۱۲روزه دیدیم که پرسنل خدوم شهرداری در مناطق، نواحی و  آتش نشانی اولین افراد حاضر در مکان های آسیب دیده بودند. 

وی ادامه داد: این وظیفه مدیریت شهری است اما وظیفه ما تنها مربوط به بحران ها نمی شود و خدمت رسانی در ذات مدیریت شهری نهفته است. 

معاون شهردار تهران ادامه داد: مردم از اولین ساعات روز تا ساعت های پایانی شب با شهرداری سر و کار دارند و این وظیفه ما را صد چندان می کند و به ما نهیب می زند که خدمت رسانی در شهر تعطیلی ندارد. 

فروزنده  با اشاره به عملکرد مدیریت شهری گفت: همچنانکه توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان یک ابر پروژه مد نظر قرار گرفت. همچنانکه در چهار سال اخیر بیش از ۴ هزار اتوبوس خریداری شده که ۲۵۰۰ اتوبوس آن برقی بوده است. 

فروزنده با اشاره به وضعیت مالی شهرداری بیان کرد: یکی از اقدامات بی بدیل این دوره مدیریت شهری افزایش ۶برابری منابع درآمدی نسبت به دوره قبل و به تبع آن افزایش ۶ برابری اقدامات عمرانی بوده است و این در حالی است که در این دوره مدیریت شهری بدهی ها به بانک تجارت و بانک شهر و نیز طلب پیمانکاران از سنوات قبل تسویه شد. 

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران همچنین گفت: در این دوره مدیریت شهری کمربند فضت سبز تهران تکمیل شد و  سرانه فضای سبز شهر تهران به ۱۸.۵مترمربع برای هر نفر رسیده  است.

فروزنده تأکید کرد: تمامی این اتفاقات در سایه همدلی و حس تعلق سازمانی کارکنان و پرسنل خدوم شهرداری محقق شده است و این مهم باید مورد اهمیت و تاکید قرار گیرد.

درخشش منطقه ۱۵ در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی

در این بازدید نظارتی همچنین محمدعلی الفت‌پور شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به دستاوردهای شاخص منطقه در سال جاری گفت: منطقه ۱۵ در مجموع بیش از ۳۰ عنوان برتر در تهران به‌دست آورده که این نتایج حاصل پیگیری میدانی، مشارکت شهروندان و تلاش تمامی نواحی و معاونت‌ هاست.

وی اظهار کرد: احداث بزرگترین تصفیه‌ خانه آب‌های سطحی پایتخت و بزرگترین کلینیک گل و گیاه تهران و آسفالت ۴۷ مدرسه – که بیشترین آمار در تهران است، از مهم‌ترین اقدامات عمرانی منطقه محسوب می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، الفت‌پور  گفت: هم چنین کسب رتبه اول سرمایه‌گذاری تهران از نظر تعداد و حجم، و کسب رتبه اول بیشترین آرای مردمی در سه دوره پویش “من شهردارم” از مهم‌ترین موفقیت‌های منطقه در این بخش بوده است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها: