به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در ادامه سومین شست مدیران امور دانشجویی دانشگاهها، لواسانی، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی، به تشریح ابعاد نظام ارزیابی بالندگی (ناب) پرداخت.
وی این نظام را یک کارنامه شناختی ـ مهارتی در حوزه دانشجویی عنوان کرد و گفت: نظام ناب، چارچوبی جامع برای پایش، سنجش و پرورش رشد چندبعدی دانشجویان است که رویکردی کلینگرانه به ابعاد مختلف زیست دانشجویی دارد.
به گفته لواسانی، در این نظام، توجه ویژهای به استعدادها، مهارتها، ویژگیهای شخصیتی، و توانمندیهای فکری و جسمی دانشجویان شده و هدف اصلی آن، ایجاد تصویری دقیق و پویا از روند رشد و بالندگی هر دانشجو در طول دوران تحصیل است.