به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، علاءالدین رفیع زاده روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شکایتهای مردم سه مؤلفه اصلی دارد؛ بیشترین شکایت مردم از کار نکردن سامانهها در برخی دستگاههاست .
رئیس سازمان اداری و استخدامی افزود: یکی دیگر از شکایت ها در خصوص کار نکردن تلفنهای گویای دستگاههای اجرایی است و شکایت دیگر مردم در خصوص موضوع عدم تکریم ارباب رجوع در برخی از دستگاههای اجرایی است که این مسایل بیشترین شکایت مردم در تهران است.
وی با بیان اینکه مهمترین هدف ما اصلاح نظام اداری بر اساس نگاه مردم است گفت: اگر لازم باشد در این زمینه قانون بدهیم قانون می دهیم و اگر نیاز به تشویق و برنامه ریزی باشد انجام می دهیم.