شناسهٔ خبر: 75516296 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان ویژه حساب قرض‌الحسنه جاری

طرح «مسکن‌یار» در بانک مسکن کلید خورد

تهران- ایرنا- بانک مسکن در تازه‌ترین اقدام خود، طرحی با عنوان «مسکن‌یار» را با هدف ارتقای سطح رضایت مشتریان و تقویت حساب‌های قرض‌الحسنه جاری به اجرا درآورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در قالب این طرح، مشتریان دارنده حساب‌های جاری(با دسته‌چک یا بدون آن و به‌جز حساب‌های طرح ثمر) بر اساس میزان رسوب ۶ ماهه موجودی حساب در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی طبقه‌بندی می‌شوند و از خدمات ویژه و اختصاصی بانک بهره‌مند خواهند شد.

اجرای طرح «مسکن‌یار» سالانه دو نوبت و به‌صورت سیستمی انجام می‌شود و پس از شناسایی مشتریان واجد شرایط، اطلاع‌رسانی از طریق پیامک صورت می‌گیرد. مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعبه عامل خود، کارت ویژه طرح مسکن‌یار را دریافت و از مزایای اختصاصی آن استفاده کنند.

طبقه‌بندی مشتریان در طرح «مسکن‌یار»

بر اساس عملکرد حساب در بازه زمانی ۶ ماهه (از ابتدای آبان‌ماه ۱۴۰۴ تا ابتدای اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵)، مشتریان در سه سطح زیر قرار می‌گیرند:

مشتریان طلایی: مشتریان حقیقی با رسوب ۳۰ میلیارد ریال و مشتریان حقوقی با رسوب ۱۰۰ میلیارد ریال در حساب جاری.

مشتریان نقره‌ای: مشتریان حقیقی با رسوب ۲۰ میلیارد ریال و مشتریان حقوقی با رسوب ۵۰ میلیارد ریال در حساب جاری.

مشتریان برنزی: مشتریان حقیقی با رسوب ۱۰ میلیارد ریال و مشتریان حقوقی با رسوب ۲۰ میلیارد ریال در حساب جاری.

مشتریان گرامی بانک مسکن می‌توانند برای آگاهی از جزئیات و خدمات ویژه طرح «مسکن‌یار» به نزدیک‌ترین شعبه بانک مسکن مراجعه کرده یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک به شماره ۶۱۰۸۸-۰۲۱ تماس بگیرند.