شناسهٔ خبر: 75505881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۱۵ اصفهان خبر داد

کسب رتبه دوم منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در ارائه خدمات غیرحضوری

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه با اجرای سیاست‌های هوشمندسازی خدمات و توسعه پاسخگویی الکترونیکی، موفق به کسب رتبه دوم میان مناطق شهرداری اصفهان در ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان شده است.

صاحب‌خبر -

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهتمام مدیریت شهری برای تحقق اهداف «شهر هوشمند» اظهار کرد: در راستای سیاست شهرداری اصفهان مبنی بر گسترش خدمات الکترونیکی و تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات، منطقه ۱۵ از شهریورماه ۱۴۰۳ ارائه خدمات غیرحضوری را به‌صورت رسمی آغاز کرده است.

وی افزود: با بهره‌گیری از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و تلاش بی‌وقفه کارکنان، منطقه ۱۵ توانسته است در ارزیابی‌های اخیر، رتبه دوم سرعت پاسخگویی به موقع به درخواست‌های مردمی را در میان مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان با ۹۶.۵ درصد میزان تحقق از آنِ خود کند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: هم‌اکنون ۴۰ خدمت شهری به‌صورت غیرحضوری در منطقه ۱۵ ارائه می‌شود و شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری، از طریق سامانه خدمات غیرحضوری شهرداری اصفهان به نشانی http://my.isfahan.ir/Home/ServicesInZone/23# درخواست‌های خود را ثبت و روند انجام آن را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

نظری‌پور با بیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری، مصداقی از حرکت مدیریت شهری در مسیر شفافیت، پاسخگویی و عدالت در خدمت‌رسانی است، خاطرنشان کرد: منطقه ۱۵ با رویکردی نوین و بر پایه فناوری، گام‌های مؤثری در تسریع امور شهروندان، کاهش مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در زمان و ارتقای کیفیت خدمات برداشته است.

وی تأکید کرد: برنامه‌ریزی برای گسترش دامنه خدمات غیرحضوری و بهبود زیرساخت‌های ارتباطی همچنان در دستور کار منطقه قرار دارد تا رضایت‌مندی شهروندان بیش از پیش محقق شود و خدمات شهری در بالاترین سطح کارآمدی و شفافیت ارائه گردد.