شناسهٔ خبر: 75503959 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

افزایش گرایش دانش‌آموزان از رشته‌های نظری به هنرستان‌ها

برنا - گروه اجتماعی؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزایش گرایش دانش‌آموزان از رشته‌های نظری به هنرستان‌ها به‌عنوان نشانه‌ای از برنامه‌ریزی هدفمند یاد کرد و گفت: برای ارتقای کیفیت آموزش، نیازمند مشارکت همه ذی‌نفعان و تلاش مشترک در مسیر تحول آموزشی هستیم. برنا - گروه اجتماعی؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزایش گرایش دانش‌آموزان از رشته‌های نظری به هنرستان‌ها به‌عنوان نشانه‌ای از برنامه‌ریزی هدفمند یاد کرد و گفت: برای ارتقای کیفیت آموزش، نیازمند مشارکت همه ذی‌نفعان و تلاش مشترک در مسیر تحول آموزشی هستیم.

صاحب‌خبر -

سید مصطفی آذرکیش، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، در اختتامیه دوره آموزشی توانمندسازی رؤسای ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای و سرگروه‌های مدیران هنرستان‌های سراسر کشور که به میزبانی استان مازندران در شهرستان جویبار برگزار شد، با تأکید بر نقش کلیدی مدیران در تحول مدارس گفت: برگزاری این دوره باید منجر به تغییر نگرش‌ها، افزایش قابلیت‌ها و در نهایت تغییر رفتار در مدیریت آموزشی شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی افزود: در مسیر اجرای مدارس تراز، مدیران باید به‌صورت مستمر مسیر حرکت را ارزیابی کنند و اداره شورایی مدارس بر پایه خرد جمعی را در اولویت قرار دهند.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش، تصمیم‌گیری مبتنی بر پژوهش، تقویت کار تیمی، مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی در بین دانش‌آموزان را از محورهای تأکید رئیس‌جمهور و سند تحول بنیادین دانست.

آذرکیش همچنین به افزایش گرایش دانش‌آموزان از رشته‌های نظری به هنرستان‌ها به‌عنوان نشانه‌ای از برنامه‌ریزی هدفمند یاد کرد و افزود: برای ارتقای کیفیت آموزش، نیازمند مشارکت همه ذی‌نفعان و تلاش مشترک در مسیر تحول آموزشی هستیم.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها: