به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در پی انتقال بانک آینده و حسابهای مرتبط به مجموعه بانک ملی، این بانک اعلام کرد که تمامی اخبار، اطلاعیهها و اطلاعات مربوط به وضعیت حسابها و خدمات بانکی صرفاً از طریق وبسایت رسمی بانک به نشانی www.bmi.ir و کانال رسمی بانک ملی ایران در پیامرسان بله و اطلاعیههای بانک مرکزی اعلام و منتشر میشود.
بانک ملی ایران از مشتریان خواست برای اطمینان از صحت پیامهای دریافتی، تنها سرشماره رسمی بانک به شماره ۱۰۰۰۶۴۱۴۰ را بهعنوان مرجع اطلاعرسانی پیامکی شناسایی کنند و از توجه به سایر پیامکها با لینکهای ناشناس جداً خودداری کنند.
در این اطلاعیه تأکید شده است که بانک ملی ایران هیچگونه پیام یا لینکی برای دریافت اطلاعات شخصی یا بانکی مشتریان ارسال نمیکند. از این رو، مشتریان باید برای حفظ امنیت اطلاعات خود، از کلیک روی هرگونه لینک مشکوک اجتناب کرده و اخبار رسمی بانک را تنها از منابع موثق عنوان شده؛ دنبال کنند.
از روز گذشته فرآیند انتقال حسابهای مشتریان بانک آینده به بانک ملی آغاز شده و با توجه به حساسیت موضوع و نیاز مشتریان به اخبار ممکن است برخی از سودجویان از این فرصت استفاده کنند بنابراین توجه به منشأ و منبع اخبار و بررسی مرجع ارسال کننده ضروری است.