شناسهٔ خبر: 75488271 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

میزان تجربه کاربران ایکس باکس در ژاپن ۲۰ درصد افزایش داشته است

صاحب‌خبر -

افزایش میزان زمان صرف‌شده برای بازی‌های ایکس باکس در کشور ژاپن براساس آمار گفته شده توسط «فیل اسپنسر» مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت در مراسم Beyond the Strand توکیو و با میزبانی Kojima Productions، حدود ۲۰ درصد گزارش شده است. این آمار شامل مواردی چون کنسول‌های مایکروسافت، رایانه‌های شخصی و سرویس ابری می‌شود.

طبق اظهارات «اسپنسر» بازار ژاپن برای ایکس باکس اهمیتی ویژه‌ دارد و این شرکت در تلاش است با ارائه محتواهای متناسب ارتباط خود را با مخاطبان ژاپنی مستحکم‌تر کند. او به دی‌ال‌سی‌های جدید بازی Call of Duty: Black Ops 7 و سایر عناوین فرست‌پارتی اشاره کرد که برای مخاطبان کشور ژاپن عرضه شده‌اند.

«اسپنسر» توضیح داد رشد ۲۰ درصدی بازی‌ها در اکوسیستم ایکس باکس میان کنسول‌ها، رایانه‌‌های شخصی و سرویس ابری به طور مساوی تقسیم شده است. او با این وجود به افزایش یافتن میزان علاقه پلیرهای ژاپنی به نسخه‌های رایانه شخصی تاکید کرد. براساس صحبت‌های «اسپنسر» این روند با استراتژی اصلی ایکس باکس همسو بوده و با رویکرد ارائه بازی برای همه کاربران فارق از نوع دستگاه آن‌ها پیش می‌رود.

مایکروسافت در نظر دارد برای تقویت جایگاه خود در ژاپن محتوا و همکاری‌های بیشتری برای این بازار ارائه دهد. «اسپنسر» به روابط نزدیک با استودیوهای مطرحی مثل Capcom ،Konami ،Square Enix Bandai Namco Entertainment اشاره کرد و پس از انتشار بازی Ninja Gaiden 4 از Koei Tecmo و PlatinumGames قرار است بازی "OD" ساخته‌ی Kojima Productions نیز توسط مایکروسافت منتشر شود.

برچسب‌ها: