
به گزارش خبرگزاری دانشجو، هشتمین دورهٔ فروش محصولات ایرانخودرو شامل طرحهای عرضه عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده برگزار شد، در این دوره، مجموعاً شش میلیون نفر برای خرید خودرو ثبتنام کردند، در حالی که تنها ۷۳ هزار دستگاه خودرو در این طرح عرضه شده بود.
بر اساس اطلاعیه رسمی شرکت، اسامی برندگان از طریق صفحه شخصی ثبتنامکنندگان در سایت فروش ایرانخودرو اعلام شده است و افراد میتوانند با ورود به حساب کاربری خود، از نتیجه قرعهکشی مطلع شوند.
محصولات ارائهشده در این دوره شامل خودروهای متنوعی از جمله دنا پلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک، تارا دستی و اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی و پانوراما، سورن پلاس و رانا پلاس بودند، تحویل خودروهای برنده مطابق برنامه شرکت و حداکثر تا سه ماه پس از اعلام نتایج انجام خواهد شد.
این دوره از قرعهکشی ایرانخودرو با هدف ارائه خودرو به متقاضیان و انجام فرآیند فروش به صورت اینترنتی برگزار شد. روند ثبتنام و قرعهکشی مطابق اطلاعیه رسمی شرکت انجام شده و جزئیات مراحل فروش و تحویل نیز در سایت ایرانخودرو منتشر شده است.
با توجه به تعداد بالای ثبتنامکنندگان و محدودیت تعداد خودروهای عرضهشده، رقابت در این قرعهکشی بالا بود. شرکت ایرانخودرو همچنین اعلام کرده که برنامههای فروش بعدی تا پایان سال ادامه خواهد داشت و خودروهای دیگری نیز در طرحهای آینده ارائه خواهند شد.