شناسهٔ خبر: 75460618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آغاز عملیات اجرایی ساختمان بنیاد مسکن کرمانشاه

آیین آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیین آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استاندار کرمانشاه، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

شمس‌الله خدادادی، مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به وجود 2532 روستا در استان و حجم بالای مراجعات ارباب رجوع، اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم به فضای مناسب، مجوز ساخت این پروژه در تاریخ 27 مهرماه امسال صادر شده است.

وی افزود: زمین پروژه با مساحت 4789 مترمربع و زیربنای 3327 مترمربع، شامل پنج طبقه و 80 پارکینگ خواهد بود. طبقه همکف شامل سالن جلسات، نمازخانه، دبیرخانه اداری و حقوقی است. طبقه اول به معاونت توسعه و عمران روستایی، طبقه دوم به معاونت پشتیبانی، طبقه سوم به معاونت مسکن و عمران شهری و معاونت امور باز و مسکن روستایی و طبقه چهارم به مدیریت دفتر نمایندگی ولی فقیه و حراست اختصاص دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه تصریح کرد: برای نصب پنل‌های خورشیدی، فضای مناسب اطراف ساختمان پیش‌بینی شده است و نمای ساختمان از ترکیب آجر نما و سنگ طراحی خواهد شد تا علاوه بر زیبایی، مقاومت مناسبی نیز داشته باشد.

خدادادی با اشاره به تهیه مصالح تا پایان مرحله سفت کاری، گفت: برنامه‌ریزی زمان‌بندی اجرای پروژه 16 ماه است و اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه 70 میلیارد تومان از منابع داخلی بنیاد مسکن تامین خواهد شد.

فضای کاری باید برای مردم و کارمندان مناسب باشد

حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این آیین با اشاره به ضرورت فراهم کردن محیطی با نشاط و استاندارد اظهار کرد: فضای اداری باید به گونه‌ای طراحی شود که هم کارمندان و هم ارباب رجوع به‌راحتی و با بهره‌مندی از شرایط مطلوب، خدمات مورد نیاز را دریافت و ارائه کنند. اگر نور کافی، تهویه مناسب و شرایط فیزیکی مناسب وجود نداشته باشد، این موضوع می‌تواند موجب مشکلات جسمی و روحی برای کارکنان شود که در بلندمدت آثار منفی به همراه دارد.

وی افزود: ما وظیفه داریم محیط کاری مناسبی را برای کارکنانی که 30 سال از عمر خود را در خدمت مردم گذرانده‌اند فراهم کنیم تا بتوانند با انرژی و انگیزه، خدمات شایسته‌ای ارائه دهند و در زمان بازنشستگی بدون آسیب و عوارض جسمی و روحی از خدمت کنار بروند.

روحانی‌نژادهمچنین درباره اهمیت پروژه ساختمان بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: این ساختمان با طراحی استاندارد و امکانات مناسب، موجب تسهیل ارائه خدمات به مردم شده و به‌عنوان یکی از ساختمان‌های شاخص و ارزشمند استان، نقش مهمی در ارتقاء کیفیت خدمات ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/