شناسهٔ خبر: 75417327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه دزفول: مدرسه، خانه و مسجد سه ضلع رشد معنوی دانش آموزان هستند

دزفول-ایرنا- امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم ارتباط موثر خانواده‌ها و مربیان مدارس برای حل مشکلات تحصیلی و تربیتی دانش آموزان گفت: مدرسه، خانه و مسجد سه ضلع برای رشد معنوی دانش آموزان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مسعود بهرام پور روز دوشنبه در آیین نواختن زنگ اولیا و مربیان در مدرسه شاهد موسوی‌فرد دزفول افزود: انجمن اولیا و مربیان یکی از تدابیر بسیار خوب و ضروری در کشور است که برای همکاری بیشتر بین خانواده‌ها و اولیای مدرسه شکل گرفته و برای تربیت بهتر دانش آموزان در تلاش است.

وی از تلاش انجمن اولیا و مربیان برای ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش قدردانی و اظهارکرد: اولیای دانش آموزان باید به صورت مستمر به مدرسه مراجعه کنند و از پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان آگاه شوند.

امام جمعه دزفول: مدرسه، خانه و مسجد سه ضلع رشد معنوی دانش آموزان هستند

امام جمعه دزفول خاطرنشان کرد: مربیان نیز باید وضعیت دانش آموزان را به صورت مستمر رصد کنند و هرگونه تغییر را با والدین در میان بگذارند تا درصورت وجود مشکل نسبت به حل آن در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

حجت الاسلام بهرام پور با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی و آموزشی در کنار مسائل آموزشی تصریح کرد: تدابیر خوبی برای هدایت تربیتی دانش آموزان اندیشیده شده است و مربیان پرورشی در کنار مسائل تحصیلی، رشد تربیتی، ارتباط با معلمان و سایر دانش آموزان را رصد می‌کنند.

امام جمعه دزفول: مدرسه، خانه و مسجد سه ضلع رشد معنوی دانش آموزان هستند

وی از مدرسه، خانه و مسجد به عنوان سه ضلع برای رشد معنوی دانش آموزان یاد کرد و افزود: دانش آموزان باید در کنار تحصیل به پرورش بعد معنوی نیز بپردازند و ارتباط با خدا را قوی کنند.

امیر ظاهر طحان مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز در این آیین یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی را گرامیداشت و گفت: معلمان و والدین برای تربیت هرچه بهتر دانش آموزان هماهنگ هستند.

به گزارش ایرنا، در این آیین ضمن نواختن زنگ اولیا و مربیان، اتاق گفت وگوی اولیا نیز در دبستان شاهد موسوی فرد افتتاح شد.

حدود ۸۰ هزار دانش آموز در ۳۷۴ آموزشگاه دزفول مشغول تحصیل هستند که از این تعداد، حدود ۴۷ هزار نفر در مقطع ابتدایی و حدود ۳۳ هزار نفر در مقطع متوسطه هستند.