شناسهٔ خبر: 75379658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

درخشش دستیاران دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آزمون دانشنامه تخصصی کشور

دکتر میثاق شفیع زاد معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه در هفتاد و دومین دوره آزمون دانشنامه تخصصی کشور در سال جاری، ۱۴ نفر از دستیاران دانشگاه علوم پزشکی مازندران موفق به کسب رتبه‌های ۵٪ و ۱۰٪ برتر آزمون شدند، افزود: این نفرات در رشته‌های تخصصی "نورولوژی، قلب و عروق، بیماری‌های داخلی، پاتولوژی، جراحی عمومی، رادیولوژی، روان‌پزشکی، زنان و زایمان، و پزشکی ورزشی" در رقابت با سایر داوطلبان حائز رتبه برتر شدند که در گروه های آموزشی نورولوژی و پزشکی ورزشی دستیاران دانشگاه رتبه اول و دوم آزمون را کسب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا مازندران به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر میثاق شفیع زاد معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه در هفتاد و دومین دوره آزمون دانشنامه تخصصی کشور در سال جاری، ۱۴ نفر از دستیاران دانشگاه علوم پزشکی مازندران موفق به کسب رتبه‌های ۵٪ و ۱۰٪ برتر آزمون شدند، افزود: این نفرات در رشته‌های تخصصی "نورولوژی، قلب و عروق، بیماری‌های داخلی، پاتولوژی، جراحی عمومی، رادیولوژی، روان‌پزشکی، زنان و زایمان، و پزشکی ورزشی" در رقابت با سایر داوطلبان حائز رتبه برتر شدند که در گروه های آموزشی نورولوژی و پزشکی ورزشی دستیاران دانشگاه رتبه اول و دوم آزمون را کسب کردند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در تشریح وضعیت کسب رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی سال ۱۴۰۴ توسط دستیاران این دانشگاه اظهار کرد : یک نفر در رشته جراحی عروق و درمان داخل عروقی و سایر نفرات در مقطع دکتری تخصصی در رشته های بیماری های مغز و اعصاب، بیماری های داخلی و زنان و زایمان در هر رشته دو نفر و در رشته های بیماری های قلب و عروق ، آسیب شناسی جراحی عمومی رادیولوژی، روانپزشکی و پزشکی ورزشی یک نفر در هر رشته برگزیده شدند.
دکتر شفیع زاد این موفقیت چشمگیر را نمادی از توان علمی و آموزشی درخشان دانشگاه برشمرد و از تلاش و پشتکار ستودنی دستیاران ، راهنمایی علمی و آموزشی اساتید برجسته و حمایت گروه‌های مختلف آموزشی دانشگاه قدردانی کرد و ضمن تبریک این افتخار ارزشمند، اظهار امیدواری کرد: این دستاورد زمینه‌ساز ارتقاء هرچه بیشتر جایگاه علمی دانشگاه در سطوح ملی و بین‌المللی باشد.