به گــزارش روابـطعمـومی ادارهکـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛
در این بازدید که با هدف بررسی روند ارائه خدمات روانشناسی و مشاورهای به مراجعان انجام شد؛ مدیرکل بهزیستی ضمن گفتوگو با کارکنان و مشاوران مرکز، از نزدیک در جریان چگونگی پاسخگویی به مراجعان و نحوهی ارائه خدمات تلفنی و حضوری قرار گرفت.
وی با اشاره به اهمیت نقش مراکز مشاوره در کاهش آسیبهای اجتماعی و ارتقاء سلامت روان جامعه گفت:
«بهزیستی همواره تلاش کرده است تا خدمات مشاورهای در دسترس همه اقشار جامعه باشد و صدای مشاور، یکی از مسیرهای مهم دسترسی آسان مردم به حمایتهای روانی و اجتماعی است.»
در ادامه، معاون سلامت اجتماعی نیز با تأکید بر ضرورت ارتقاء کیفیت خدمات مشاورهای، خواستار افزایش تعامل مراکز مشاوره با حوزههای اجتماعی و اورژانس اجتماعی شد تا پاسخگویی به نیازهای روانی و خانوادگی شهروندان به شکل کارآمدتری انجام گیرد.
همچنین، کارشناسمسئول مراکز مشاوره ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای مرکز مشاوره دولتی و سامانه صدای مشاور، به تشریح اقدامات انجامشده در زمینهی مشاورههای حضوری، تلفنی و پیگیری موارد ارجاعی پرداخت.
در پایان این بازدید، مدیرکل بهزیستی استان از زحمات مشاوران و روانشناسان فعال در این مراکز قدردانی و بر ادامه حمایتهای بهزیستی از توسعه و تقویت خدمات روانشناختی تأکید کرد.
بـرای پیوستـن به کانـال ادارهکل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیامرسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480
مرکز مشاوره - 1480 مرکز مشاوره - 1480