شناسهٔ خبر: 75254478 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

نسخه لغو شده Assassin’s Creed قرار بود پس از جنگ داخلی آمریکا روایت شود

بر اساس گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده، استودیوی یوبیسافت در حال توسعه یک نسخه از سری Assassin’s Creed با محوریت دوران پس از جنگ داخلی آمریکا بوده که شخصیت اصلی آن یک برده سابق بوده است. با این حال، این پروژه در نهایت لغو شده است.

صاحب‌خبر -

بر اساس گزارش استفان توتیلو از رسانه Game File ، یک نسخه از بازی Assassin’s Creed که داستان آن در دوران پس از جنگ داخلی آمریکا جریان داشت، در مقطعی در دست ساخت بوده، اما در نهایت توسعه آن متوقف شده است.

سری Assassin’s Creed برای نزدیک به دو دهه یکی از مجموعه‌های اصلی شرکت یوبیسافت بوده و طرفداران را به دوره‌های تاریخی مختلفی برده است. در حالی که جدیدترین نسخه این سری، Assassin’s Creed Shadows، پس از تأخیر‌های فراوان و جنجال‌هایی پیرامون یکی از شخصیت‌هایش (یاسوکه)، در آستانه انتشار قرار دارد، به نظر می‌رسد این حواشی منجر به لغو شدن یک پروژه دیگر شده است.

طبق گزارش توتیلو، این بازی لغو شده قرار بود داستان یک برده سابق را روایت کند که به جنوب آمریکا بازمی‌گردد تا با ظهور فرقه «کو کلاکس کلان» (Ku Klux Klan) مقابله کند. گفته می‌شود که روند توسعه به خوبی پیش می‌رفته و تیم سازنده از پروژه راضی بوده است. با این حال، منابعی به Game File اطلاع داده‌اند که توسعه بازی به چند دلیل متوقف شد. دلایل اصلی این تصمیم، واکنش‌های منفی به شخصیت یاسوکه در بازی Shadows و جو سیاسی حاکم بر ایالات متحده در آن زمان عنوان شده است.

تأیید و اطلاعات بیشتر
رسانه Insider Gaming نیز این گزارش را تأیید و نقل کرده است و جزئیات بیشتری را به آن اضافه کرده است. بر اساس اطلاعات این رسانه، این پروژه با اسم رمز «پروژه اسکارلت» (Project Scarlet) شناخته می‌شد.

همانطور که توتیلو اشاره کرد، این بازی پس از جنجال‌های مربوط به یاسوکه لغو شد، اما پیش از آن قرار بود به عنوان نسخه اصلی بعدی در سبک نقش‌آفرینی (RPG) این مجموعه در سال مالی ۲۰۲۸ (حدود اکتبر ۲۰۲۷) منتشر شود.

توسعه این بازی در استودیوی یوبیسافت کبک (Ubisoft Quebec) و تحت هدایت کارگردان بازی، اسکات فیلیپس (Scott Philips)، که پیش از این روی Assassin’s Creed Syndicate و Odyssey کار کرده بود، در حال انجام بود. اگرچه بازی هنوز در مرحله مفهومی قرار داشت، اما گفته می‌شود تمام اعضای تیم از کار روی آن هیجان‌زده بودند.

انتهای پیام/