شناسهٔ خبر: 75237673 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

سامسونگ با اولدهای خود می‌تازد: سهم ۱۲.۳ درصدی از کل بازار و ۳۹.۴ درصد از فروش تلویزیون‌های پریمیوم!

صاحب‌خبر -

سامسونگ با تمرکز مجدد بر تولید و فروش تلویزیون سامسونگ اولد، به موفقیت چشمگیری دست یافته و توانسته در بازار پررقابت تلویزیون‌های جهانی، قدرت خود را به اثبات برساند.

استراتژی جدید سامسونگ که پاسخی به افزایش رقابت از سوی شرکت‌های چینی با تلویزیون‌های LCD ارزان‌قیمت است، در حال ثمر دادن بوده و سهم سامسونگ را در بخش تلویزیون‌های پریمیوم به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

پیشرفت چشمگیر فروش تلویزیون سامسونگ OLED

تحقیقات بازار نشان می‌دهد در نیمه اول امسال، ۱۲.۳ درصد از کل تلویزیون‌های فروخته شده توسط سامسونگ را مدل‌های OLED تشکیل داده‌اند که برای اولین بار از ۱۰ درصد فراتر رفته است. همچنین، در بخش تلویزیون‌های پریمیوم با قیمت بالای ۱٬۵۰۰ دلار، ۳۹.۴ درصد از فروش متعلق به تلویزیون‌های OLED سامسونگ بوده است.

بیشتر بخوانید

سامسونگ تا چند سال پیش OLED را در اولویت قرار نداده بود، اما با توجه به تسلط شرکت‌های چینی بر بازار LCD و خروج سامسونگ دیسپلی از تولید پنل LCD، استراتژی خود را تغییر داد. محبوبیت تلویزیون‌های OLED سامسونگ در بازار، شرکت را به افزایش هدف‌گذاری فروش تلویزیون سامسونگ OLED از ۱.۸ میلیون واحد به ۲ میلیون واحد در سال جاری سوق داده است.