سامسونگ با تمرکز مجدد بر تولید و فروش تلویزیون سامسونگ اولد، به موفقیت چشمگیری دست یافته و توانسته در بازار پررقابت تلویزیونهای جهانی، قدرت خود را به اثبات برساند.
استراتژی جدید سامسونگ که پاسخی به افزایش رقابت از سوی شرکتهای چینی با تلویزیونهای LCD ارزانقیمت است، در حال ثمر دادن بوده و سهم سامسونگ را در بخش تلویزیونهای پریمیوم به میزان قابل توجهی افزایش داده است.
پیشرفت چشمگیر فروش تلویزیون سامسونگ OLED
تحقیقات بازار نشان میدهد در نیمه اول امسال، ۱۲.۳ درصد از کل تلویزیونهای فروخته شده توسط سامسونگ را مدلهای OLED تشکیل دادهاند که برای اولین بار از ۱۰ درصد فراتر رفته است. همچنین، در بخش تلویزیونهای پریمیوم با قیمت بالای ۱٬۵۰۰ دلار، ۳۹.۴ درصد از فروش متعلق به تلویزیونهای OLED سامسونگ بوده است.
بیشتر بخوانید- سامسونگ یک تلویزیون لمسی با باتری عرضه میکند
- آخرین قیمت تلویزیون های سامسونگ در بازار ایران – مرداد 1404
- تاییدیه Real Black برای تلویزیون OLED جدید سامسونگ صادر شد
- تجربهای فراتر از تماشا با فناوری Vision AI در تلویزیون های جدید سامسونگ
سامسونگ تا چند سال پیش OLED را در اولویت قرار نداده بود، اما با توجه به تسلط شرکتهای چینی بر بازار LCD و خروج سامسونگ دیسپلی از تولید پنل LCD، استراتژی خود را تغییر داد. محبوبیت تلویزیونهای OLED سامسونگ در بازار، شرکت را به افزایش هدفگذاری فروش تلویزیون سامسونگ OLED از ۱.۸ میلیون واحد به ۲ میلیون واحد در سال جاری سوق داده است.
∎