شناسهٔ خبر: 75176321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

هاشمی مطرح کرد

ارزیابی جامع مدارس سما با شاخص‌هایی فراتر از آموزش؛ از جذب دانشجو تا تولیدات علمی

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر عنوان کرد: رشد در بخش آموزش و جذب دانشجو، افزایش تولیدات علمی و پژوهشی، توسعه درآمد‌های غیرشهریه‌ای، برنامه‌های فرهنگی، فعالیت‌های فوق برنامه از شاخص‌هایی است که در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار آنا، شورای راهبردی و هم‌اندیشی مدیران مدارس سما استان بوشهر برگزار شد.

در این نشست ضمن برگزاری کارگاه تبیین امنیت روانی و کارگروه توجیهی مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش درباره تبیین اولویت‌های مدارس و تعلیم و تربیت، نقش مدیران در برگزاری جشنواره امامت و مهدویت، تشریح قوانین مالی و بودجه‌ای، چگونگی هزینه‌کرد، انجام فوق برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی، پدافند غیرعامل و ... مورد بحث قرار گرفت.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در این نشست ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و اهمیت ایجاد محیطی سالم و پویا برای دانش‌آموزان، بر لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها تأکید و اظهار کرد: هر فعالیتی که برای رضایت خداوند متعال باشد، خیر و دنیا و آخرت را به همراه خواهد داشت و بی‌شک موجب دلسردی و خستگی نخواهد بود.

فخرالسادات هاشمی با اشاره به کسب رتبه‌های کشوری توسط دانش‌آموزان، مدیران و نحوه فعالیت مدارس استان بوشهر همچون رتبه برتر کشوری در نهمین جشنواره آئین سرزمین من عنوان کرد: بی‌تردید این دستاورد‌ها مرهون تلاش بی‌وقفه همکاران اداری و علمی دانشگاه است و همت و پشتکار جمعی، زمینه‌ساز رشد و توسعه پایدار این واحد و ارتقای جایگاه علمی و فرهنگی آن در کشور شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های کشوری همچون قرارگاه مقاله‌نویسی، جشنواره امامت و مهدویت و ...، عنوان کرد: سال پرکاری پیش روی مجموعه مدارس سما قرار دارد، اما با همراهی و همدلی، انجام آن شدنی است.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های مدارس مورد رصد و بررسی قرار خواهد گرفت، متذکر شد: رشد در بخش آموزش و جذب دانشجو، افزایش تولیدات علمی و پژوهشی، توسعه درآمد‌های غیرشهریه‌ای، برنامه‌های فرهنگی، فعالیت‌های فوق‌برنامه از شاخص‌هایی است که در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفت.

هاشمی با تأکید بر ادامه روند توسعه‌ای مدارس سما در استان بوشهر با تأکید بر پیاده‌سازی مدل تربیت اسلامی، عنوان کرد: در کنار تعلیم و آموزش، تربیت اعتقادی، عبادی، اخلاقی، بدنی، اقتصادی، حرفه‌ای و سیاسی - اجتماعی همگی باید در ساختار مدرسه لحاظ شود.

انتهای پیام/