مهدی سلطانآقایی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری اصفهان از اواخر سال ۱۳۹۴ تاکنون بر اساس تصمیم مدیریت وقت شهرداری اصفهان، در راستای تسریع و سهولت در پاسخگویی به اربابرجوع و بهبود کیفیت در انجام درخواست شهروندان، برای برونسپاری بخشی از خدمات شهرسازی شهرداری اقدام کرده است.
وی افزود: از جمله اقدامات برونسپاری شده میتوان به انجام استعلامات نقلوانتقال (دفترخانه)، بانک، حفاری و ثبت درخواستهای پروانه ساختمان، سفتکاری، پایان کار، وصول عوارض سالانه خودرو و ارائه آن از طریق تعدادی از دفاتر پیشخوان دولت متناسب با ظرفیت مورد نیاز در سطح مناطق پانزدهگانه اصفهان اشاره کرد.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: استعلام دفترخانه و بانک، پایان کار شهروندسپاری و گزارش تخلف مهندسان ناظر از طریق سامانه «اصنو» انجام میشود.
سلطانآقایی با بیان اینکه خدمت صدور پاسخ استعلام در منطقه ۷ با بالاترین کیفیت انجام شده است، گفت: این منطقه رتبه دوم تعداد صدور پاسخ استعلامات بانک و دفترخانه را کسب کرده که بیانگر چابکی و توانمندی و قدرت حوزه شهرسازی منطقه است.
وی ادامه داد: مواردی همچون بازدید، پیگیری و پاسخدهی مناسب در امور خرید و فروشها و پاسخ بانک جهت رهن پلاکها برای دریافت وام از جمله خدمات شهرداری در پاسخ استعلامات بانک و دفترخانه بوده که منطقه ۷ اصفهان بیشترین آمار ارائه این خدمات را داشته است.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: این دستاوردها نشاندهنده تلاشهای مستمر شهرداری اصفهان در راستای بهبود خدمات شهری و ارتقای رضایت شهروندان است.