شناسهٔ خبر: 74592066 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

عروسک لبوبو، صاحب شرکتش را وارد فهرست ۱۰ میلیاردر برتر از نظر رشد ثروت کرد

مبتکر و مؤسس شرکت «Pop Mart International Group»، وانگ نینگ (Wang Ning)، به لطف موفقیت بی‌سابقه عروسک پرطرفدار «لابوبو»، اکنون در جمع ۱۰ ثروتمند برتر چین قرار گرفته است

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، عروسک لبوبو (Labubu) شرکت Pop Mart و صاحب آن، وانگ نینگ (Wang Ning)، را به جمع ۱۰ ثروتمند برتر چین وارد کرد، زیرا موفقیت ویروس‌گونه این عروسک محبوب باعث رشد چشمگیر درآمد و سود شرکت پاپ مارت شد، که در نهایت ثروت وانگ نینگ را بیش از ۱.۶ میلیارد دلار افزایش داد.

افزایش درآمد و سود:

در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۵، شرکت پاپ مارت با رشد ۲۰۴ درصدی درآمد و ۳۶۲ درصدی سود خالص مواجه شد که بخش بزرگی از آن به دلیل فروش مجموعه‌ی عروسک‌های لبوبو بود. 

محبوبیت جهانی:

عروسک لبوبو به لطف همکاری با «کاسینگ لَنگ» (Kasing Lung) و عرضه محدود در ابتدا، به یک ترند جهانی تبدیل شد و با حمایت سلبریتی‌هایی مانند «کییم کارداشیان» و «ری‌هانان» محبوبیت یافت. 

محصولات ترکیبی:

«آویزهای کوچک» لبوبو که ترکیبی از عروسک و اکشن فیگور بودند، از اواخر سال ۲۰۲۳ وارد بازار شدند و نقش مهمی در همه‌گیری این محصول داشتند. 

پایگاه قدرتمند:

پاپ مارت برای تکرار موفقیت لبوبو، بیش از ۲۰ محصول عروسکی جدید را در سال ۲۰۲۵ با تکنیک‌های مختلف تولید کرده است. 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام