به گزارش سایت دیدهبان ایران، عروسک لبوبو (Labubu) شرکت Pop Mart و صاحب آن، وانگ نینگ (Wang Ning)، را به جمع ۱۰ ثروتمند برتر چین وارد کرد، زیرا موفقیت ویروسگونه این عروسک محبوب باعث رشد چشمگیر درآمد و سود شرکت پاپ مارت شد، که در نهایت ثروت وانگ نینگ را بیش از ۱.۶ میلیارد دلار افزایش داد.
افزایش درآمد و سود:
در نیمهی نخست سال ۲۰۲۵، شرکت پاپ مارت با رشد ۲۰۴ درصدی درآمد و ۳۶۲ درصدی سود خالص مواجه شد که بخش بزرگی از آن به دلیل فروش مجموعهی عروسکهای لبوبو بود.
محبوبیت جهانی:
عروسک لبوبو به لطف همکاری با «کاسینگ لَنگ» (Kasing Lung) و عرضه محدود در ابتدا، به یک ترند جهانی تبدیل شد و با حمایت سلبریتیهایی مانند «کییم کارداشیان» و «ریهانان» محبوبیت یافت.
محصولات ترکیبی:
«آویزهای کوچک» لبوبو که ترکیبی از عروسک و اکشن فیگور بودند، از اواخر سال ۲۰۲۳ وارد بازار شدند و نقش مهمی در همهگیری این محصول داشتند.
پایگاه قدرتمند:
پاپ مارت برای تکرار موفقیت لبوبو، بیش از ۲۰ محصول عروسکی جدید را در سال ۲۰۲۵ با تکنیکهای مختلف تولید کرده است.