محمدرضا طبیبی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۲ شهرداری اصفهان از زمان تحقق بستر ارائه خدمات بهصورت الکترونیکی و غیرحضوری، موفق شده است پس از راهاندازی خدمات در سامانه «اصفهان من» رتبه برتر پاسخگویی (٣۵٠٠ درخواست ثبت شده در سامانه از ابتدا تا کنون) بهموقع به درخواستها را در سال ۱۴۰۴ کسب کند.
وی افزود: از این آمار ذکر شده، تاکنون بیش از ٧۵٠ درخواست از ابتدای سال ١۴٠۴ تا پایان مرداد از سوی شهروندان این منطقه در سامانه ثبت شده که نشاندهنده استقبال گسترده آنها از خدمات غیرحضوری شهرداری است.
مدیر منطقه ٢ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای کیفیسازی و بهبود خدمات، در برخی از خدمات همچون خدمات حوزه نوسازی و کسب و پیشه، لینک نظرسنجی توسط همکاران منطقه برای متقاضیان جهت اخذ بازخوردها و بهبود روند پاسخگویی بر اساس آن ارسال میشود.
طبیبی گفت: بیشترین درخواستهای ثبتشده در این سامانه شامل رزرو ملاقات مردمی، تفکیک آپارتمان، مجوز نصب تابلوی صنفی، و صدور مجوز آغاز عملیات ساختمانی بوده است.