به گزارش خبرنگار ایرنا، علی منتظری روز دوشنبه در دومین رویداد تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی پارکهای علم و فناوری کشور درباره مسیر توسعه خوشههای خلاق کشور گفت: جهاد دانشگاهی، اولین پارک علم و فناوری کشور است که بر اساس اعتماد و پشتوانه و ایجاد یک شبکه سراسری در واقع پارک علم و فناوری با ارزش افزوده بالا فراهم کردیم.
وی ادامه داد: اگر بزرگان انقلاب و مسئولان در این کشور به ما اعتماد کردند و اجازه دادند چیزی به نام جهاد بسازیم که به دست همین جوانها ساخته شده است، قطعا اگر کسی بخواهد به جهاد دانشگاهی آسیب برساند حداقل ۱۰ هزار نفر از همین جوانان که در اقصی نقاط کشور مشغول به خدمت هستند از این نهاد دفاع میکنند.
منتظری ادامه داد: شاید آن پارکهای علم و فناوری، زبان و ترجمان جدیدی برای ایجاد نهادهایی باشد که جوانها در آن رشد میکنند.
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی، بازاریابی اجتماعی را در چهار مولفه تولید محصول، قیمت تمامشده برای مشتری، تبلیغ و ترویج و محل عرضه محصول برشمرد و گفت: باید به محلی که قرار است فرآورده را عرضه کرد دقت شود، اگر به دنبال رشد و تقویت صنایع خلاق هستیم باید ادبیات آن اصلاح شود.
دومین رویداد تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی پارکهای علم و فناوری کشور، توسط معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم و به میزبانی پارک فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی، از صبح امروز دوشنبه ۳ شهریورماه به مدت ۳ روز در تهران برگزار میشود.