شناسهٔ خبر: 7441430 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

شکایت رئال به یوفا برای ثبت قرارداد دخه‌آ

سازمان لیگ فوتبال باشگاهی اسپانیا به دلیل پایان فرصت نقل و انتقالات تابستانی در این کشور از ثبت قرارداد دخه‌آ بازیکن جدید رئال مادرید خودداری کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مدیران دو باشگاه رئال مادرید و منچستر یونایتد روز گذشته و بعد از 4 ساعت گفت و گو در خصوص معاوضه دروازه‌بانان خود به توافق رسیدند.

بر اساس توافق انجام شده دخه‌آ دروازه بان منچستر به رئال مادرید پیوست و از سوی دیگر کیلور ناواس دروازهبان رئال راهی منچستریونایتد شد. با توجه به این توافق وکیل باشگاه رئال مادرید وارد دفتر مرکزی سازمان لیگ فوتبال باشگاهی اسپانیا می شود تا در خصوص ثبت قرارداد بازیکن جدید این تیم اقدام کند اما در آن لحظه نماینده سازمان از پذیرفتن قرارداد منعقد شده بین دخه‌آ و رئال مادرید خودداری کرده و ساعت روی دیوار را به آنها نشان می‌دهد. آنطور که آس اسپانیا ادعا می کند رئال مادرید حدود 40 دقیقه در ثبت قرارداد دخه‌آ تاخیر داشته و مقامات لالیگا هرگز این تاخیر را قبول نمی‌کنند.رئال مادرید در این خصوص به یوفا شکایت کرده و منتظر پاسخ یوفا است اما بعید است رای صادر شده از سوی سازمان لیگ اسپانیا تغییر کند.

نظر شما