شناسهٔ خبر: 7432341 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران‌ورزشی | لینک خبر

سومین برد دورتموند در بوندس لیگا

توخل: هنوز ابتدای فصل است

صاحب‌خبر -




روند پیروزی‌های متوالی بوروسیا دورتموند تحت هدایت توماس توخل در فصل جدید بوندس‌لیگا ادامه پیدا کرد و این تیم سومین بردش را در سومین هفته رقابت‌ها با تحمیل شکست 3-یک به هرتابرلین کسب کرد تا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به بایرن‌مونیخ، صدرنشین جدول شود. توماس توخل، مربی زردپوشان وستفالن پس از بازی گفت: «خیلی راضی هستیم. کاملاً مشخص بود که یک بازی سخت داریم. البته شرایط محیطی هم کارمان را سخت کرده بود هوا بیش از حد گرم بود. به لطف بازی‌های پرتعدادی که در چند هفته اخیر داشته‌ایم، ما برای این بازی آماده بودیم. هرتا دفاعی چند لایه و فشرده داشت. زمین بازی هم به خاطر دیدارهای قبلی که روی آن برگزار شده بود، وضعیت جالبی نداشت. اینها دلایل سختی کار برای ما جهت ریتم دادن به بازی‌‌مان بودند.»
توخل ادامه داد: «در دو صحنه خوش‌شانس بودیم یا می‌توانید بگویید که شیوه دفاع ‌ما بسیار موثر بود و به همین دلیل عقب نیفتادیم. با یک ضربه شروع مجدد پیش افتادیم و این اتفاق به ما اعتماد به نفس داد. در نیمه دوم اما ما بازی‌مان را یک سطح بالاتر بردیم و به مراتب بهتر شدیم. یک گل فوق‌العاده اختلاف را دو برابر کرد. فکر می‌کردیم که همین دو گل برای یکسره شدن کارحریف کافی باشد چون تمرکز بالایی داشتیم و بعد از آن گل هم مسلط نشان دادیم. با این حال دریافت یک گل از موقعیت آفساید باعث شد دوباره احساس خطر کنیم.»
مربی دورتموند درباره پایان هیجان‌انگیزی که تیمش برای بازی رقم زد، هم گفت: «بعد از گل هرتا ما واقعا باید دوباره به خودمان می‌آمدیم. موقعیت دیگری برای یکسره کردن کار داشتیم اما مجبور شدیم تا دقایق پایانی بازی انتظار بکشیم تا گل سوم از راه برسد و خیالمان راحت شود. بابت پایان احساسی که برای بازی رقم خورد خوشحالم، همینطور برای آدریان، تماشاگران و گل زیبایی که زدیم. صدرنشینی در جدول خوب است بخصوص زمانی که با نتایجی که خودتان می‌گیرید رخ دهد. با این حال نباید فراموش کنیم که هنوز درابتدای فصل هستیم، نه هیچ چیز دیگر.»
 منبع: سایت دورتموند

نظر شما