شناسهٔ خبر: 7427715 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حسینی: ناشناخته بودن گوام کارمان را سخت می‌کند/ شرایط خوب نیست

مدافع تیم ملی گفت: گوام را امروز آنالیز کردیم، تیم خوبی است و در مجموع همه تیم‌ها مثل قطر و امارات پیشرفت کردند اما ناشناخته بودن گوام کار را دشوار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، سید جلال حسینی در مورد روند اردوی تیم ملی گفت: روند خوبی را سپری می‌کنیم و اردوی خوبی داریم. دو روز است که در آزادی تمرین می‌ کنیم البته در کمپ نشد تا خوب تمرین کنیم چون زمین واقعا بد بود اما در یک زمین خوب خودمان را برای یک بازی سخت آماده می‌کنیم. گوام را امروز آنالیز کردیم. تیم خوبی است و در مجموع همه تیم‌ها مثل قطر و امارات پیشرفت کردند اما ناشناخته بودن گوام کار را دشوار می‌کند.

حسینی در مورد مشکلات آماده‌سازی تیم ملی گفت: همیشه اردوها و بازی‌های تداکراتی ما کم است اما باید با این شرایط بسازیم و شرایط خوب نیست. الان من از هواداران می‌خواهم بیایند و شرایط ما را درک کنند.

مدافع تیم ملی گفت: زمین آزادی بهتر از کمپ است. حداقل می‌توان در اینجا تمرین کرد. تیم ملی یک کشور باید در یک زمین خوب تمرین کند و امروز شرایط طوری است که فقط زمین آزادی خوب است. امیدوارم حالا که نه به اردو می رویم و نه بازی تدارکاتی زیادی داریم بتوانیم از حداقل امکانات حرفه‌ای برای یک تمرین مناسب برخوردار شویم.

انتهای پیام/آ

نظر شما