شناسهٔ خبر: 74273005 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

توپ طلا و آتش حسادت در رختکن پاری سن ژرمن؛ همه چیز به پای دمبله می‌سوزد!

در باشگاهی که ۹ نامزد توپ طلا دارد، فقط برای یک نفر کمپین تبلیغاتی به راه افتاده است؛ موضوعی که باعث شده دیگر بازیکنان ناراحت شوند.

صاحب‌خبر -

طرفداری | عثمان دمبله، در کنار لامین یامال، به‌عنوان یکی از دو گزینه اصلی کسب توپ طلای ۲۰۲۵ مطرح است؛ موضوعی که پاری‌ سن ژرمن خیلی زود متوجه آن شد و از همان ابتدا تبلیغات بسیار گسترده‌ای برای حمایت از شماره ۱۰ خود به راه انداخت. اما این حمایت یک‌جانبه، باعث نارضایتی و حسادت دیگر بازیکنان تیم شده و فضای رختکن را ملتهب کرده است.

۹ پاریسی در میان ۳۰ نامزد نهایی، اما تبلیغ برای یک نفر!

به گزارش اکیپ، عصر روز گذشته، فهرست ۳۰ نامزد نهایی توپ طلا منتشر شد؛ لیستی که مطابق انتظار، پاری سن ژرمن حضور پررنگی در آن دارد. ۹ بازیکن از این باشگاه در جمع نامزدها دیده می‌شوند:

عثمان دمبله، اشرف حکیمی، ویتینیا، دزیره دوئه، جان‌لوییجی دوناروما، ژائو نوس، نونو مندس، فابین رویز و خویچا کواراتسخلیا.

با وجود این حضور گسترده، مشخص است که دمبله برگ برنده اصلی پاریسی‌ها در رقابت با لامین یامال خواهد بود. بازیکن سابق بارسلونا که پیش از این هرگز در فهرست نامزدها قرار نداشت، حالا با فصلی درخشان شامل ۳۵ گل و ۱۶ پاس گل در ۵۳ بازی، به یکی از دو شانس اول تبدیل شده است.

دمبله تنها آمار عالی نداشت؛ او ستاره تیمی شد که چهار جام بزرگ، از جمله لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. او مهاجمی پرتلاش بود که در فاز دفاعی نیز مشارکت داشت و به رهبر بلامنازع تیم بدل شد.

حمایتی که باعث نارضایتی شده

از همان شب تاریخی فینال در مونیخ، مشخص بود که باشگاه همه تمرکز خود را روی دمبله گذاشته است. ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، حتی در جریان جام جهانی باشگاه‌ها در گفت‌وگو با RMC گفت:

اگر عثمان دمبله توپ طلا را نبرد، قطعاً یک جای کار می‌لنگد. با توجه به فصل فوق‌العاده‌ای که داشت، تردیدی نیست که باید این جایزه را ببرد. او هر کاری لازم بود انجام داد.

این جمله با آن‌که قرار بود حمایتی قاطع از دمبله باشد، در عمل به نارضایتی، ناراحتی و حسادت برخی دیگر از بازیکنان انجامید. طبق گزارش اکیپ، تعدادی از ستاره‌های تیم که یا در فهرست نهایی حضور داشتند، از این اظهارات دلخور شدند.

دمبله همکاری خوبی با رسانه‌ها داشت و خود را در کانون توجه قرار داد، اما خودش همچنان معتقد است که عملکرد در زمین تعیین‌کننده نهایی خواهد بود. با این حال، در سطح مدیریت باشگاه، نشانه‌هایی از دلخوری برخی بازیکنان از تبلیغات ویژه برای دمبله دیده می‌شود.