در سالهای اخیر، بسیاری از کاربران اینترنت برای یافتن پاسخهای دقیقتر و انسانیتر در نتایج جستوجوی گوگل، بهصورت ناخودآگاه از ترفند افزودن واژه Reddit در کنار عبارت مورد جستوجو استفاده کردهاند. این روند آنقدر رایج شده که اکنون خود ردیت بهطور جدی وارد عمل شده تا به یک موتور جستوجوی مستقل تبدیل شود.
به گزارش ایتنا و به نقل از 9to5google، بر اساس نامه سهامداران فصل دوم سال ۲۰۲۵، استیو هافمن، مدیرعامل ردیت، بهوضوح اشاره کرده که این پلتفرم در حال توسعه قابلیتهای جستوجوی خود است. او تأکید میکند که اکثر افراد معتقدند برخی سؤالات تنها باید توسط انسان پاسخ داده شوند، نه توسط خلاصههای تولید شده از سوی هوش مصنوعی. ردیت نیز با تکیه بر همین دیدگاه، قصد دارد «جستوجو» را به یکی از ارکان اصلی پلتفرم خود تبدیل کند.
هافمن اعلام کرده که تمرکز ردیت اکنون روی چند حوزه کلیدی است که یکی از مهمترین آنها تبدیل ردیت به یک مقصد اصلی برای جستوجو است. در این مسیر، سرویس Reddit Answers نقش مهمی خواهد داشت. این سرویس از یک میلیون کاربر هفتگی در سهماهه اول سال ۲۰۲۵، به ۶ میلیون در سهماهه دوم رسیده و حجم جستوجوها در آن ۱۰ برابر شده است. همچنین، تعداد کاربران هفتگی جستوجوی بومی ردیت نیز به ۷۰ میلیون نفر رسیده است.
به گزارش ایتنا و به نقل از 9to5google، بر اساس نامه سهامداران فصل دوم سال ۲۰۲۵، استیو هافمن، مدیرعامل ردیت، بهوضوح اشاره کرده که این پلتفرم در حال توسعه قابلیتهای جستوجوی خود است. او تأکید میکند که اکثر افراد معتقدند برخی سؤالات تنها باید توسط انسان پاسخ داده شوند، نه توسط خلاصههای تولید شده از سوی هوش مصنوعی. ردیت نیز با تکیه بر همین دیدگاه، قصد دارد «جستوجو» را به یکی از ارکان اصلی پلتفرم خود تبدیل کند.
هافمن اعلام کرده که تمرکز ردیت اکنون روی چند حوزه کلیدی است که یکی از مهمترین آنها تبدیل ردیت به یک مقصد اصلی برای جستوجو است. در این مسیر، سرویس Reddit Answers نقش مهمی خواهد داشت. این سرویس از یک میلیون کاربر هفتگی در سهماهه اول سال ۲۰۲۵، به ۶ میلیون در سهماهه دوم رسیده و حجم جستوجوها در آن ۱۰ برابر شده است. همچنین، تعداد کاربران هفتگی جستوجوی بومی ردیت نیز به ۷۰ میلیون نفر رسیده است.

ردیت قصد دارد قابلیت Reddit Answers را بهصورت جهانی گسترش دهد، آن را عمیقتر با موتور جستوجوی خود ادغام کند و جستوجو را به ویژگی محوری پلتفرم تبدیل کند. در کنار این توسعهها، کمپینهای بازاریابی نیز برای افزایش آگاهی و جذب کاربران جهانی راهاندازی خواهد شد.
این اقدامات بهوضوح نشان میدهند که ردیت با درک ارزش پاسخهای انسانی و گفتوگوهای منحصربهفردش، تصمیم دارد به جای یک ابزار جانبی گوگل، خود به یک موتور جستوجوی اصلی در جهان تبدیل شود.