به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سارانی با اشاره به آمادگی ۳۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و ۳ نمازخانه بین راهی برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی گفت: با توجه به افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین در استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدماتدهی به زائران اربعین حسینی است.
وی افزود: ارتقای سطح ارائه خدمات به کاربران جادهای و زائرین اربعین حسینی در راستای ارتقای ایمنی تردد در جادهها در دستور کار قرار دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی گفت: کارشناسان این اداره کل با نظارت بر مجتمعها به صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمعهای خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راههای استان را فراهم کردهاند.
سارانی افزود: ضرورت آمادگی جسمانی آراستگی نمازخانهها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویسهای بهداشتی واقع در مجتمعهای خدماتی رفاهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.
وی گفت: طرح ویژه نظارتی بر مجتمعهای خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی افزود: سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافرین عزیز پیش بینی شده است. همچنین کاربران جادهای، میتوانند با بهرهگیری از این سامانه از محل مجتمعها در طول مسیر مورد نظر مطلع شده و سپس با برنامهریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.