شناسهٔ خبر: 74102991 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

توسعه سهم بازار کالاهای ایرانی در کشورهای هدف صادراتی

برنا - گروه اقتصادی؛ معاون وزیر صمت با اشاره به ظرفیت‌های مختلف کشور در حوزه تجارت خارجی خواستار رصد بازار و مطالعه دقیق بازارهای مختلف و توسعه سهم بازار کالاهای ایرانی در کشورهای هدف صادراتی شد. برنا - گروه اقتصادی؛ معاون وزیر صمت با اشاره به ظرفیت‌های مختلف کشور در حوزه تجارت خارجی خواستار رصد بازار و مطالعه دقیق بازارهای مختلف و توسعه سهم بازار کالاهای ایرانی در کشورهای هدف صادراتی شد.

صاحب‌خبر -

محمد علی دهقان دهنوی روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای هدف صادراتی به ظرفیت‌های مختلف کشور در حوزه تجارت خارجی، بر رصد بازار و توسعه سهم بازار کالاهای ایرانی در کشورهای هدف صادراتی تاکید کرد.

دهقان دهنوی بر توجه جدی به رویدادهای مهم سایر کشورها تاکید کرد و افزود: ایجاد ارتباط موثر و زمینه حضور فعالان تولید و تجارت در نمایشگاه‌ها و رویدادهای کشورهای هدف یکی از مهم‌ترین ماموریت رایزنان بازرگانی ایران است.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اثرگذاری اقدامات و برنامه‌ها را در توسعه واقعی تجارت ایران با سایر کشورها را مهم دانست و گفت: توسعه ارتباطات و تعاملات و انجام اقدامات زمانی قابل قبول است که موثر و نتیجه بخش باشد، یعنی باید در نهایت به توسعه تجارت و ایجاد زمینه‌های جدید تجاری منجر شود.

وی یکی از ماموریت‌های مهم رایزنان بازرگانی را رفع موانع و مشکلات احتمالی بر سر راه تجارت دانست و اضافه کرد: پدید آوردن راه‌های جدید و ایده‌های نو برای توسعه تجارت و تعاملات تجاری از رویکردهای مهم در حوزه ماموریت رایزنان بازرگانی در سایر کشورها است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: