شناسهٔ خبر: 73995450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

اولویت فعلی حوزه گردشگری اصفهان تقویت بازاریابی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: اولویت فعلی حوزه گردشگری اصفهان تقویت بازاریابی و حضور فعال بلاگرهای گردشگری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کوروش خسروی امروز _ سه‌شنبه سی‌ویکم تیر_ در نشست میز گردشگری استان اصفهان با اشاره به اهمیت تعیین اولویت‌های عملیاتی در حوزه گردشگری اظهار کرد: تمرکز بر بازاریابی هدفمند و بهره‌گیری از ظرفیت بلاگرهای گردشگری اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: ما باید به جای تهیه فهرست‌های بلندبالای اولویت‌ها، دست‌کم برای بازه‌هایی همچون دو ماه، شش ماه یا یک سال، بر اجرای یک یا دو اقدام اصلی تمرکز کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه اولویت فعلی حوزه گردشگری اصفهان تقویت بازاریابی و حضور فعال بلاگرهای گردشگری است، تاکید کرد: بلاگرهای گردشگری می‌توانند در معرفی استان و جذب مخاطب نقش مؤثری مؤثری ایفا کنند.

خسروی گفت: جلساتی نیز با فعالان دفاتر خدمات گردشگری و بلاگرها تشکیل شده تا به تفاهم‌هایی برای همکاری از جمله پرداخت کمیسیون از محل اقامت یا خدمات به آن‌ها دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به طرح تابستانی در دست تدوین ادامه داد: این بسته باید همه زنجیره خدمات گردشگری، از اصناف تا رستوران‌ها، صنایع دستی، تئاتر و موسیقی را دربرگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهریور بهترین زمان برای جذب سفرهای خانوادگی است و می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق، افراد را به جای صندلی‌های پرواز و قطار، به صندلی‌های رویدادهای فرهنگی و هنری در اصفهان کشاند و تجربه‌ای متفاوت برایشان رقم زد.

خسروی گفت: هم‌اکنون زمان اقدام است و باید هرچه سریع‌تر مصوبات نشست میز گردشگری اجرایی شود و جامعه بازاریابی گردشگری در استان با هماهنگی و حمایت دستگاه‌های اجرایی وارد عمل شود تا شاهد نتایج ملموس این نشست در کوتاه مدت باشیم.