شناسهٔ خبر: 7351180 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یک محقق و پژوهشگر علوم استراتژیک تاکید کرد:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند جهاد اقتصادی است

ایلنا: در اقتصاد مقاومتی باید به دو اصل تولید و کیفیت دقت کرد متاسفانه در کشور تولید هست اما کیفیت نیست.

صاحب‌خبر -

ایلنا: یک محقق وپژوهشگر علوم استراتژیک، گفت: در اقتصاد مقاومتی باید به دو اصل تولید و کیفیت دقت کرد متاسفانه در کشور تولید هست اما کیفیت نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، احمد کریم‌پور با تاکید بر تقویت حوزه اقتصادی اظهار داشت داشت: استکبار جهانی درصدد است از طریق جنگ نرم و جنگ اقتصادی مانع پیشرفت نظام اسلامی شود.

وی اظهار کرد: مدال افتخار پیروزی در جنگ نرم در دستان رهبری است چرا که مردم با تبعیت از ایشان به مبارزه در جنگ نرم می‌پردازند.

این پژوهشگر علوم استراتژیک خاطر نشان کرد: جنگ نرم حد و مرز ندارد و آثار آن همچون جنگ سخت همه جا حتی در خانه و دانشگاه مشاهده می‌شود.

کریم‌پور با بیان اینکه در جنگ اقتصادی باید بیدار بود افزود: همه اقشار جامعه باید برای پیروزی در این جنگ جهاد کنند، معلم در مدرسه و زن خانه دار در خانه.

وی نقش کارآفرینان رادر اقتصاد مقاومتی مهم ارزیابی و ابراز کرد: در اقتصاد مقاومتی باید به دو اصل تولید و کیفیت دقت کرد متاسفانه در کشور تولید هست اما کیفیت نیست.

کریم پوردر پایان، گفت: سرمایه دارهای سنتی به واردات بیش از تولید علاقه‌مند هستند و مادامی که این مشکل حل نشده به موفقیت دست نمی‌یابیم.

نظر شما