شناسهٔ خبر: 73396870 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اسنپ چت با عینک‌های هوشمند جدید خود به جنگ متا می‌رود

برنا - گروه علمی و فناوری: اسنپ چت از برنامه خود برای عرضه عینک‌های هوشمند در سال ۲۰۲۶ برای رقابت با متا خبر داد. برنا - گروه علمی و فناوری: اسنپ چت از برنامه خود برای عرضه عینک‌های هوشمند در سال ۲۰۲۶ برای رقابت با متا خبر داد.

صاحب‌خبر -

اسنپ چت اعلام کرد در سال ۲۰۲۶ نخستین عینک‌های هوشمند خود را برای عموم مصرف‌کنندگان عرضه خواهد کرد. این عینک‌ها که به نام "اسپک" شناخته می‌شوند، واقعیت افزوده را به کاربران ارائه می‌دهند و سبک‌وزن خواهند بود.

به گزارش انگجت، اسنپ که به‌طور معمول به خاطر اپلیکیشن پیام‌رسان اسنپ چت و فیلتر‌های انیمیشنی خود شناخته می‌شود، در حال سرمایه‌گذاری زیادی بر روی فناوری واقعیت افزوده است. این فناوری به کاربران این امکان را می‌دهد که اثرات دیجیتال را بر روی عکس‌ها یا ویدیو‌های دنیای واقعی از طریق دوربین یا لنز اضافه کنند.

عرضه این عینک‌های هوشمند به اسنپ این فرصت را می‌دهد که وارد بازار‌های جدید سودآور شود و جریان‌های درآمدی خود را در برابر نوسانات بازار تبلیغات دیجیتال و تغییرات سیاست‌های تجاری ایالات متحده تقویت کند.

این شرکت پیش از این در سپتامبر گذشته نسل پنجم عینک‌های "Spectacles" خود را معرفی کرده بود، اما این مدل‌ها تنها در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داشت. اسنپ در طول ۱۱ سال بیش از ۳ میلیارد دلار برای توسعه این فناوری سرمایه‌گذاری کرده است.

همچنین، اسنپ اعلام کرده است که برای ارتقای "Lens Studio"، ابزاری برای طراحی و انتشار لنز‌های واقعیت افزوده برای دوربین اسنپ و عینک‌های اسپک، با پلتفرم فناوری واقعیت افزوده Niantic Spatial همکاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: