شناسهٔ خبر: 7298030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

سليماني: زماني مدال‌آوري در اسکواش يک رؤيا بود، اما آن را به واقعيت تبديل کرديم/ فدراسيون را به نخود و لوبيا نمي‌فروشم

صاحب‌خبر - رئيس فدراسيون اسکواش گفت: زماني کسب مدال در اسکواش يک رؤيا بود که آن را امروز به واقعيت تبديل کرديم.
به گزارش ایسکانیوز، مسعود سليماني پس از قطعي شدن دو مدال اسکواش‌بازان ايران در رقابت‌هاي قهرماني رده‌هاي سني آسيا گفت: پس از حدود دو ماه و نيم اردو به يکي از طولاني‌ترين اردوهاي ما بود توانستيم امروز سه مدال خود را قطعي کنيم. يکي از دلائل تحقق اين امر استفاده از مربيان مرتبط با تسهيلات آکادميک در اين رشته بود.

وي افزود: پس از اينکه دوباره به عنوان رئيس فدراسيون اسکواش انتخاب شدم يکي از اهدافم کسب مدال در آسيا بود و اين مهم پس از يک سال به دست آمد و مادر حال حاضر سه سال از برنامه خود جلوتر هستيم.

سليماني گفت: امروز براي اولين بار توانستيم يکي از اسکواش‌بازان هنگ‌کنگ را شکست دهيم و از سوي ديگر دانيال قانوني امروز اولين مدال ما را در تاريخ اسکواش قطعي کرد، خط‌شکن ما در کسب مدال بود و نام خود را در تاريخ اين رشته ورزشي ثبت کرد.

وي تصريح کرد: زماني مدال‌آوري در اسکواش يک رؤيا بود که آن را به واقعيت تبديل کرديم.

رئيس فدراسيون اسکواش در مورد حضور اسپانسر در اين رشته ورزشي گفت: بنده نمي‌خواهم فدراسيون را به نخود و لوبيا بفروشم. ما در حتي در اين مسابقات پيشنهاد اسپانسر 10 ميليون توماني داشتيم اما با وجود اينکه اين مبلغ مي‌توانست بخشي از هزينه‌هاي ما را تأمين کند، اما با اين پيشنهاد موافقت نکردم و مي‌خواهيم با يک اسپانسر قوي براي يک مدت طولاني به توافق برسيم.

وي در پايان گفت: ما هم نخستين رئيس فدراسيوني باشم که در سطح جهان به موفقيت مي‌رسد. باز هم براي اين ميزباني‌ها تلاش مي‌کنيم اما اين بار به دنبال درآمدزايي هم هستيم تا علاوه بر ميزباني مسابقات، براي فدراسيون هم درآمد مناسبي کسب کنيم.

601/601

نظر شما