به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ زمانی گفت: جهت ارسال و دریافت مکاتبات مراجعین حقیقی و حقوقی از طریق سامانه برخط خدمت الکترونیک برای شهروندان زنجانی بدون مراجعه حضوری راه اندازی شده است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: ارائه خدمات الکترونیک و گردش اداری کلیه مکاتبات به صورت الکترونیکی بوده و با ارائه شناسه پیگیری، قابل رهگیری میباشد.
وی با بیان اینکه امکانات سامانه برخط خدمات الکترونیک قابل افزایش است، گفت: در حال حاضر در سامانه برخط خدمات الکترونیک، فرمهای پیشنهادات، انتقادات، شکایت، درخواست اشخاص حقیقی و درخواست اشخاص حقوقی امکان ثبت وجود دارد.
زمانی عنوان کرد: کلیه مراجعین حقیقی و حقوقی میتوانند درخواستهای خود را همراه با مدارک و مستندات لازم از طریق سامانه برخط خدمات الکترونیک به آدرس https://pishkhan.gtc۱۴.ir به صورت غیرحضوری به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ارسال کنند.