شناسهٔ خبر: 72280916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ثبت سفارش الکترونیکی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همدانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز فرآیند ثبت‌نام و سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده از طریق سامانه‌های دولتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رسول شیدایی بر لزوم ثبت گروهی و الکترونیک توسط مدارس تأکید کرد.و گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ برای تمامی پایه‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، کتاب‌های تکمیلی دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان و کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استثنایی، از تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۴ انجام می شود.

او افزود: این طرح به شکل الکترونیک و از طریق سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (www.irtextbook.ir) آغاز می‌شود.