شناسهٔ خبر: 7223378 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پخش مستند همکاری القاعده با عربستان برای اشغال جنوب یمن در شبکه های اجتماعی

تهران- ایرنا- گروه تروریستی القاعده روز گذشته فیلم های مستند جدیدی از همکاری خود با عربستان برای اشغال جنوب یمن همزمان با تسلط خود بر چند محله شهر عدن در شبکه های اجتماعی پخش کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری ردفان برس ، تصاویر این فیلم ها که در شبکه های اجتماعی وصفحه های شخصی اعضای این گروه تروریستی وطرفداران القاعده پخش شد لباس ها وپرچم گروه تروریستی القاعده در درگیری های تروریست ها با نیروهای مقاومت مردمی متشکل از ارتش وکمیته های مردمی وابسته به انصار الله در هفته های گذشته در مناطق جعوله ، بئر احمد وباغ هایی در عدن را نشان داد.
تروریست های داعش نیز نیمه ژوئیه گذشته فیلمی از خود در حالی که در خیابان های عدن سوار بر خودروهایی حامل اجساد کشته شدگان نیروهای مقاومت مردمی وبا پرچم داعش جولان می دادند پخش کردند.
داعش 13 آگوست نیز فیلمی از حضور تروریست های خود در جبهه های جنگ در کنار مزدوران عر بستانی طرفدار هادی رئیس جمهوری مستعفی وفراری یمن در استان شبوه پخش کرد.
در همین راستا مقامات امنیتی ونظامی بلند پایه شهرعدن که خود از مزدوران عربستانی طرفدار یمن هستند گفتند: تروریست های القاعده مناطق اصلی شهر را به تصرف خود درآوردند.
مقامات امنیتی روز گذشته گفتند: تروریست های القاعده محله التواحی را به طور کامل به اشغال خود درآورده با خودرو در خیابان ها گشت زنی می کنند.
پیش از این نیز القاعده فیلمی از جلال بلعیدی رهبر این گروه تروریستی در حالی که از اشغالگری های خود در مناطق جنوبی دوشادوش نیروهای مزدور هادی رئیس جمهوری مستعفی وفراری یمن سخن می گفت پخش کرد.
این فیلم به وضوح همکاری تروریست های القاعده با مزدوران هادی در درگیری های عدن، لحج، تعز، ابین، شبوه وبیضاء وغیره را نشان داد.
گفتنی است تروریست های القاعده با همکاری مزدوران عربستانی طرفدار هادی دو منطقه المصعبین والرباط در استان لحج هم مرز با استان عدن را به تصرف خود درآوردند.
القاعده همچنین اواخر ژوئیه (تیر) گذشته تصاویری از آموزش نظامی تروریست های خود ومراسم فارغ التحصیلی چهارمین دوره دهها تروریست در اردوگاه الشیخین در عدن را که ولایت عدن می نامند پخش کردند.
همچنین در این فیلم تصاویر افتتاح یک مرکز پزشکی در عدن نیز پخش شد.
عربستان طی پنج ماه تجاوز به یمن گروههای تروریستی القاعده وداعش را تغذیه مالی تسلیحاتی کرد به طوری که امروز شاهد جنایت های بیشتری از این تروریست ها می باشیم.عربستان در ائتلاف با 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن، آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن جنبش مردمی انصارالله که امنیت شهرهای یمن را در اختیار دارد، جلوگیری کند.
خاورم* 1453**1566

نظر شما