به گزارش ایرنا از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، جواد صالحی آرتیمانی افزود: در ایام نوروز سطح ارائه خدمات در ترمینالها بر اساس شاخصهای استاندارد ارائه شده در شورای بینالمللی فرودگاهها (ACI) ارزیابی میشود که شامل دسترسی به فرودگاه و مبادی ورودی، فرآیند پذیرش بار و مسافر، نحوه برخورد کارکنان با مسافران، خدمات و تسهیلات ارائه شده، غرف، گیتهای بازرسی و رضایتمندی کلی مسافران است.
وی ادامهداد: شیوهنامه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در سطح ترمینالها در اختیار مسافران قرار گرفته است و امیدواریم با همکاری شرکتهای هواپیمایی خاطره خوشی برای مسافران نوروزی بسازیم.