خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ مشاغل کوچک و تازه تاسیس همواره به دنبال راه حلی هستند تا بتوانند با بودجه کم، تاثیرگذاری بالایی در برندسازی و تبلیغات داشته باشند.
روش های تبلیغاتی ای که بصورت سراسری استفاده می شوند نظیر رزرو بیلبورد، چاپ و پخش تراکت، تیزرهای تبلیغاتی و استفاده از بلاگرهای شبکه اجتماعی، همواره هزینه های زیادی را برای این دسته از مشاغل همراه دارد.
اگر یک کسب و کار کوچک هستید و میخواهید از روش های تبلیغاتی ارزان اما پربازده استفاده کنید، ابزار پنل پیامکی پیام رسان را تهیه نمایید.
پنل پیامکی چیست؟
پنل پیامکی یک نرم افزار تحت وب است که می توانید با استفاده از آن، انواع مختلفی از پیامک های تبلیغاتی، اطلاع رسانی، برندسازی و … را ارسال نمایید.
شما می توانید با ورود به سایت پیام رسان و پس از ثبت نام، یک سامانه پیامکی آنلاین دریافت نمایید. سپس با هر بار ورود به این سایت، بدون نیاز به نصب برنامه خاصی از امکانات آن استفاده نمایید.
راهنمای تبلیغات مشاغل کوچک و تازه تاسیس
اگر میخواهید بیشترین بازدهی از تبلیغات مشاغل خود داشته باشید باید روشی را انتخاب کنید که بتوانید با هزینه ارزان، تبلیغات هدفمندی داشته باشید. این ویژگی باعث می شود تا بتوانید بصورت مستمر تبلیغات داشته باشید و همواره برندسازی قدرتمندی داشته باشید.
ارسال پیامک از آن روش هایی است که تمام این ویژگی ها را دارد. هزینه ارسال پیامک به تنهایی کمتر از سایر روش ها است. همچنین می توانید با انتخاب فیلتر های مختلفی از جمله مشاغل، منطقه، سن و جنسیت شماره موبایل های هدفمند را انتخاب کنید.
اما کدام روش ارسال پیامک برای مشاغل کوچک و تازه تاسیس مناسب است؟
ارسال پیامک زنده
اگر می خواهید بصورت لحظه ای، رهگذران یا افراد حاضر در یک منطقه را به مشتریان خود تبدیل کنید، می توانید از قابلیت پیامک زنده LBS استفاده نمایید.
مشاغلی از جمله گردشگری، تورها، فروشگاه های کوچک و … می توانند از این روش استفاده نمایند. یکی از بهترین زمان ها برای استفاده از این روش، وقتی است که شما یک نمایشگاه برگزار کردید و می خواهید در لحظه، بازدیدکنندگان غرفه های خود را افزایش دهید.
ارسال پیامک مشاغل
اگر کسب و کار شما، از متدهای بازاریابی b2b استفاده می کند، این روش ارسال پیامک می تواند برای شما مناسب باشد. در این روش شما پیامک تبلیغاتی و انبوه خود را برای صاحبین مشاغل و اصناف مختلف ارسال می کنید.
همچنین اگر خدماتی دارید که بدرد مشاغل و اصناف خاصی می خورد، می توانید بازدهی تبلیغات خود را با این روش افزایش دهید.
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک منطقه ای در سامانه پیامکی پیام رسان پیشرفته است. این یعنی شما می توانید از فیلتر های مختلفی برای انتخاب شماره موبایل از یک منطقه خاص استفاده نمایید.
پیامک به شهر و استان: در این روش از ارسال منطقه ای شما می توانید شهر و استانی که کسب و کار کوچک یا تازه تاسیس تان قرار گرفته است را انتخاب کنید.
پیامک از روی نقشه: دست تان برای انتخاب شماره موبایل از یک منطقه خاص باز است. از روی نقشه، محله و مناطق مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
پیامک بر اساس کد پستی: با انتخاب یک بازه از کدپستی مناطق مورد نظر می توانید، با دقت خیابان و یا کوچه، شماره موبایل جامعه هدف خود را انتخاب نمایید.
پیامک از دکل:روش های ارسال پیامک از دکل از جمله LBS و BTS می تواند به شما کمک کند تا بصورت زنده برای افراد حاضر در یک مختصات جغرافیایی ، متن آگهی خود را ارسال کنید.
در هر کدام از این حالت ها، پس از انتخاب شماره های مورد نظر پیامک تان برای آنها ارسال می شود. گزارش ارسال پیامک پس از ثبت کامل در پنل پیامکیتان قابل دریافت است.
ارسال پیامک صوتی
در این روش شما یک آوای صوتی از خود ضبط می کنید و می توانید برای شماره موبایل افراد ارسال نمایید. در این حالت، پس از ثبت کامل، تلفن افراد زنگ می خورد و پس از پاسخدهی آنها، آوای صوتی شما بصورت کامل پخش می شود. اگر هم تلفن افراد زنگ بخورد اما آنها جواب ندهند، هزینه ای از شما کسر نخواهد شد.
هنگام اجرای کمپین ارسال پیامک صوتی شما، افراد می توانند در هر جا که خواستند تماس را قطع کنند. همچنین می توانید از انها بخواهید تا یک عدد خاص را همزمان شماره گیری کنند.
راز موفقیت در این روش این است که شما یک صوت با لحن جذاب، تاثیرگذار با طول زمان کوتاه ضبط کرده باشید.
بهترین سایت برای تبلیغات مشاغل
سایت پیام رسان به شما یک پنل اس ام اس با خط رایگان و پیامک هدیه ارائه می دهد که می توانید با استفاده از آن پیامک انبوه تبلیغ کسب و کار را برای مخاطبین خود در شهر، استان و یا مناطق خاص ارسال کنید.
اگر کسب و کار دارید و میخواهید تبلیغات پیامکی انبوه را شروع کنید می توانید وارد سایت پیام رسان به آدرس payam-resan.com شوید.
ازجمله مزایای این سایت عبارت است از:
ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا
دریافت گزارش پیامک های ارسال شده
بانک شماره موبایل جامع، به روز و تفکیک شده
انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و...
وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن
پیامک تبلیغاتی برای مشاغل کوچک
اگر شما صاحب یک کسب و کار نوپا و تازه تأسیس هستید که مشتریان کمی دارد، می توانید با ارسال اس ام اس از طریق پنل پیامک گام مناسبی در جهت معرفی و جذب مشتریان جدید بردارید. همانطور که گفتیم هزینه ی پایین اس ام اس تبلیغاتی باعث می شود بهترین گزینه ی پیش روی این دسته از کسب و کارها سامانه پیامکی باشد.
معمولاً مشاغل کوچک بودجه ی محدودی برای تبلیغات دارند، پنل اس ام اس علاوه بر هزینه ی پایین، با قابلیت کنترل کامل روی زمانبندی تبلیغات و تعداد مخاطبان، این شرایط را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند در هر لحظه با توجه به میزان بودجه ی خود ارسال پیامک انجام دهد. اما برای مثال برای رزرو بیلبورد تبلیغاتی شما باید مبلغ ثابتی را ماهیانه پرداخت کنید حتی اگر شما برای یک هفته نیاز به تبلیغات داشته باشید. همچنین هزینه ی بیلبورد تبلیغاتی ثابت است و تعداد مخاطبان تفاوتی در هزینه ی این روش تبلیغاتی ایجاد نخواهد کرد.
کاربرد ارسال پیامک برای مشاغل بزرگ
گاهاً این طرز فکر وجود دارد که هرچه ابعاد یک کسب و کار بیشتر باشد، باید تبلیغات بزرگتری هم انجام دهد. ارزان بودن استفاده از پنل پیامک در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی به این معنی نیست که نمی توان از این طریق تبلیغات در مقیاس بزرگ انجام داد. بلکه برعکس تصور عموم، اس ام اس تبلیغاتی با داشتن تعداد وسیعی از مخاطبان از اقشار و سنین مختلف جامعه، بزرگترین جامعه ی هدف را در میان روش های تبلیغاتی دارد.
پیامک تبلیغاتی کسب و کارهای بزرگ و وسیع، باید به مراتب بیشتر از کسب و کارهای دیگر، خلاقانه تر و به اقشار بیشتری ارسال گردد. درواقع هرچی وسعت یک کسب و کار بیشتر باشد، برای دریافت نتیجه ی بهتر باید دفعات و تعداد بیشتری ارسال پیامک انجام دهد. کاملاً واضح است که وقتی کسب و کار شما برای ۱۰۰,۰۰۰ نفر شناخته شده باشد، ارسال اس ام اس به ۱۰,۰۰۰ نفر بازخورد مناسبی به همراه نخواهد داشت.
∎