شناسهٔ خبر: 71804337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

پنجمین جشنواره محصولات روابط‌عمومی‌های آستان قدس رضوی داوری شد

به همت مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، پنجمین دوره جشنواره محصولات روابط‌عمومی‌های آستان قدس رضوی، داوری و ارزیابی شد.

صاحب‌خبر -

امیر خالقی، مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، در حاشیه این رویداد که با حضور ۷ داور در مرکز نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: این داوری به دو شکل حضوری و غیر حضوری، صورت گرفته است.

وی ابراز کرد: در بخش حضوری، نمایندگان ما در محل روابط‌عمومی‌های مؤسسات مختلف حضور یافتند و با فرم‌هایی که از قبل تهیه شده بود، ارزیابی‌های لازم را انجام دادند و در بخش دوم که نیز به‌صورت غیرحضوری انجام شد، محصولاتی که از طریق مؤسسات به دست ما رسید، مورد داوری قرار گرفت.

خالقی با اشاره به اینکه، بیش از ۶۳ موسسه تابعه آستان قدس رضوی در این جشنواره شرکت کردند، تصریح کرد: محصولات مختلفی از حوزه‌های متعدد با موضوعاتی از قبیل تبلیغات، انتشارات، تراکت، مدیا، پوستر، تشریفات و ... به دست ما رسیده که یک تیم ۷ نفره، داوری آن را انجام خواهند داد که، نتایج آن به زودی اعلام می‌شود.

وی در ادامه، هدف از برگزاری پنجمین جشنواره محصولات روابط‌عمومی‌های آستان قدس رضوی را، ارتقای سطح کیفی آثار رسانه‌ای آستان قدس رضوی ذکر کرد و افزود: در این جشنواره، محصولاتی که نسبت به سال گذشته از لحاظ خلاقیت، نوآوری و همچنین کیفیت، رشد مناسبی داشته‌اند، به‌عنوان محصول برتر شناخته شده و هدایایی به آن‌ها اهدا می‌شود.