شناسهٔ خبر: 71787938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سرپرست اداره حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خبرداد؛

افزایش نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین در ایام نوروز

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در ایام نوروز، به منظور ارتقای کیفیت خدمات، نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی تشدید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «علیرضا معیری‌پور» سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهارکرد: در ایام نوروز، به منظور ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مسافران، نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی تشدید می‌شود.

وی افزود: این نظارت‌ها شامل بررسی وضعیت بهداشتی رستوران‌ها و کافه‌ها، بررسی جایگاه های سوخت و نمازخانه‌ها، نظافت و بهداشت سرویس‌های بهداشتی، ایمنی تجهیزات و امکانات رفاهی و همچنین بررسی کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان است.

سرپرست اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: بازدید از این مجتمع ها توسط تیمی مشترک متشکل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، ستاد اقامه نماز، شرکت پخش فراورده‌های نفتی و اداره کل دامپزشکی استان قزوین انجام می‌شوند.

معیری پورعنوان کرد: در ایام نوروز امسال ۳۸مجتمع خدماتی رفاهی در سطح راه‌های استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است و برنامه ریزی لازم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.

افزایش نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین در ایام نوروز

سرپرست اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه هرگونه تخلف از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی مورد برخورد قرار می‌گیرد، یادآورشد: علاوه بر بازدیدهای مستمر از این مجتمع ها، مسافران هم می توانند در صورت مشاهده هر نوع کوتاهی در ارائه خدمات و مجهز نبودن سرویس‌های بهداشتی توسط این مجتمع‌ها موارد را با شماره های ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ برای رسیدگی در کمترین زمان ممکن پیامک کنند و یا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در میان بگذارند.

معیری پور افزود: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی به عنوان یکی از تاسیسات جانبی راه در ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای، افزایش ایمنی راه و تردد، کاهش سوانح جاده‌ای و توقف کوتاه برای استراحت مسافران در طول سفر نقش موثری ایفا می‌کنند و افزایش نظارت بر آنها در ایام نوروز، گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مسافران است.

46

افزایش نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین در ایام نوروز