شناسهٔ خبر: 71787440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

چرا مدیرعامل چادرملو به هتل پرسپولیسی‌ها رفت؟

چرا مدیرعامل چادرملو به هتل پرسپولیسی‌ها رفت؟

سرپرست تیم فوتبال چادرملوی اردکان، با بیان اینکه فرشاد احمدزاده باید در دقیقه یک از بازی اخراج می‌شد، گفت: با وجود VAR هم داوری به ضرر ما بود.

صاحب‌خبر -

ایسنا: سرپرست تیم فوتبال چادرملوی اردکان، با بیان اینکه فرشاد احمدزاده باید در دقیقه یک از بازی اخراج می‌شد، گفت: با وجود VAR هم داوری به ضرر ما بود.

فراز فاطمی درباره شکست چادرملو مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: بازی خوب و جانداری بود اما متاسفانه ما به حقمان که حداقل یک امتیاز بود نرسیدیم. متاسفانه داوری یک‌ مقداری به ما ضربه زد و  تاثیرگذار بود. طبق نظر کارشناسان معتبر در دقیقه یک با توجه به خطایی که بازیکن‌ پرسپولیس روی بازیکن ما انجام داد و با استوک کفش به او ضربه زد باید اخراج می شد. من نمی‌دانم چطور برخی کارشناسان می‌گویند اخراج نداشت؟ وقتی خطایی با استوک انجام می‌شود روی آن شکی نیست و احمدزاده باید از بازی اخراج می‌شد.

63294548

سرپرست تیم فوتبال چادرملوی اردکان افزود: اگر بازیکن پرسپولیس در دقیقه یک اخراج می‌شد روند بازی چقدر تغییر می‌کرد؟ روی صحنه پنالتی هم داور وسط پنالتی گرفت اما VAR رد کرد که به نظر من سختگیرانه بود چرا که خطا انجام شد و مدافع پرسپولیس بی احتیاطی کرد اما برخی کارشناسان می گویند پنالتی نبوده و ما هم به نظر آنها احترام می‌گذاریم اما به نظر شخصی من قطعا در دقیقه یک باید اخراج بازیکن پرسپولیس انجام می‌شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از صحنه خطا خواستار بررسی صحنه توسط VAR شده‌اند یا خیر؟ گفت: کاپیتان ما هم به داور چهارم که نزدیکش بود و هم به داور وسط خیلی اصرار کرد که صحنه توسط VAR بررسی شود اما به او گفتند بررسی شده و چیز خاصی نبوده، در حالی که اکثر کارشناسان گفتند باید بازیکن‌ پرسپولیس اخراج می‌شد.

فاطمی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعتراض کادر فنی چادرملو به داوری در طول بازی، گفت: متاسفانه ما امسال از داوری خیلی آسیب دیدیم و در این بازی خیلی امیدوارم بودیم که بعد از مدت‌ها با آمدن VAR حقمان ضایع نشود اما متاسفانه باز هم حق ما ضایع شد. VAR در هر صورت بودنش بهتر از نبودنش است اما متاسفانه احساس می‌کنم در برخی شرایط بین تیم ها فرق می گذارند.

سرپرست چادرملو در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه چادرملو اعتراض رسمی درباره داوری این دیدار داشته یا خیر؟ خاطرنشان کرد: نه! از این مسائل خسته شده‌ایم و نمی‌شود هر بازی بخواهیم شکایت کنیم. ما از تیم‌های بی حاشیه لیگ بودیم و توقع داریم فدراسیون فوتبال با توجه به اینکه همیشه همکاری داشتیم و تابع قوانین بودیم با ما همراهی کنند تا حقی از ما ضایع نشود.

وی درباره اعتراض تعدادی از تماشاگران به حنیف عمران زاده مربی چادرملو و اینکه آیا این افراد هواداران چادرملو بودند یا پرسپولیس؟ گفت: قطعا از طرف تماشاگران‌ ما که نمی‌تواند باشد. این همه بازی حساس داشتیم و همیشه طرفداران از ما حمایت کرده‌اند. این اتفاق قطعا از طرف هواداران حریف بود.

سرپرست چادرملو درباره برخی حواشی نیز گفت: در رابطه با تهیه بلیت باید بگویم که بعد از ۲۰ سال یکی از تیم های بزرگ به یزد آمد و این تجربه خوبی شد تا برای سال های بعد وقتی دو تیم بزرگ ایران به یزد می آیند هماهنگی بهتری انجام شود تا دیگر این اتفاقات نیفتد و از هوادارن خوبمان بتوانیم بیشترین استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: در این بازی انگار پرسپولیس میزبان بود چرا که ۲۰ تا ۳۰ درصد طرفداران ما بودند و باقی استادیوم طرفداران پرسپولیس بودند. در حالی که طبق قانون باید ۹۰ درصد برای طرفداران ما باشد و ۱۰ درصد برای حریف. با توجه به شرایط ما می‌توانستیم اعتراض کنیم و بازی لغو  شود اما با توجه به احترامی که برای هواداران قائل بودیم گفتیم با این شرایط بازی انجام شود.

فاطمی درباره حضور پرشور تماشاگران یزدی، گفت: حضور چنین هوادارانی برای ما و حریفان باعث دلگرمی است. ان‌شاءالله برای سال‌های بعد هماهنگی ها بیشتر شود.

سرپرست چادرملو درباره حضور مدیرعامل این تیم در هتل تیم پرسپولیس که باعث بروز برخی حواشی شد، گفت: این کار به خاطر مهمان نوازی و احترام به حریف بود. چه داخل بازی یا بعد از بازی کادر مدریتی، فنی و بازیکنان همه حرص خوردیم و پیگیر بودیم تا امتیاز بگیریم. اصلا چنین مسائلی نیست و به خاطر مهمان نوازی و احترام به حریف بود. برای بازی با سپاهان هم این کار انجام شد و آقای عطایی رفتند مدیرعامل سپاهان را دیدند و خوش‌آمد گفتند. این اتفاق برای قدردانی و تقدیر بود اما برخی دوستان مقداری شیطنت کردند.

فاطمی درباره درگیری مدیرعامل چادرملو با لیدر این تیم در پایان بازی گفت: اینها جزو زحمت کشان و حامیان باشگاه‌ هستند. مشکل خاصی نبود. به آنها برخورده بود که چرا طرفداران پرسپولیس باید بیشتر از تیم خودمان باشند.

سرپرست چادرملو درباره وضعیت اسفناک چمن ورزشگاه نصیری یزد، خاطرنشان کرد: ما خودمان هم از این چمن خیلی آسیب دیده‌ایم و اگر وضعیت چمن بهتر بود قطعا راحت‌تر و روان‌تر بازی می‌کردیم و امتیازات بیشتری می گرفتیم. به هر حال شرایط اینطور بوده اما قرار شده بلافاصله بعد از پایان فصل با استفاده از تکنولوژی جدید کل چمن برداشته شود و یک‌ چمن با تکنولوژی جدید بگذارند. قطعا برای فصل بعد چمن بسیار بهتری خواهیم داشت.

فاطمی در پایان گفت: امیدوارم در این هفته های پایانی نظارت ها بیشتر شود تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

پ

برچسب‌ها: