محمود مادرشاهیان امروز، سهشنبه ۱۴ اسفند، در جلسه ستاد خدمات سفر که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: جامعه حرفهای هتلداران اقدامات گستردهای برای ارائه خدمات به زائران در ایام نوروز انجام داده است. بازرسی از هتلها و کنترل خدمات و نرخها از ابتدای اسفند ماه آغاز شده است.
وی اضافه کرد: همچنین هماهنگیهایی با سایت اقامت ۲۴ انجام شده است تا زائران بتوانند به راحتی اقامت خود را رزرو کنند. تیمهای بازرسی ویژهای نیز برای رسیدگی به شکایات زائران در نظر گرفته شده است.
مادرشاهیان از تخفیفهای ویژهای برای اقامتهای ۱۰ روز به بالا خبر داد و گفت: در این خصوص حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف برای زائران در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: تعداد ۲۲۸ هزار تخت در واحدهای اقامتی مشهد آماده ارائه خدمات به زائران است و هیچ مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. تلاش بر این است که با ارائه خدمات مناسب رضایت زائران جلب شود.
مادرشاهیان ادامه داد: در خصوص نحوه جذب مسافر و گردشگر لازم است با پدیده دلالان و افرادی که با تابلونویسی نامناسب در اطراف حرم فعالیت میکنند، برخورد شود.
وی گفت: باید با ارائه خدمات باکیفیت، رضایت زائران را جلب کرد. در همین راستا باید در ورودیهای شهر بویژه فرودگاه غرفههایی برای راهنمایی زائران و جلوگیری از سوءاستفاده دلالان ایجاد شود.
رئیس جامعه حرفهای هتلداران خراسان رضوی اضافه کرد: با هماهنگی نیروی انتظامی باید از فعالیت دلالان و خانههای غیرمجاز جلوگیری شود.
انتهای پیام