شناسهٔ خبر: 7166224 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

دو خرید نجومی دیگر برای سیتی

خبرگزاری پانا: روزنامه دیلی‌میرر از دو خرید بزرگ دیگر برای سیتی خبر داد. به نوشته این روزنامه انگلیسی فیروزه‌ای‌پوشان در آستانه جذب اوتامندی و دی‌بروین هستند و برای این دو بازیکن 88 میلیون پوند پرداخت خواهند کرد تا مجموع هزینه‌های این تیم در تابستان جابه‌جایی بازیکنان فوتبال به 151 میلیون پوند برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری پانا، فعالیت منچسترسیتی در فصل جابه‌جایی تابستانی به پایان نرسیده است و این تیم در آستانه جذب دو بازیکن بزرگ در روزهای پایانی فصل جابه‌جایی است.

نیکولاس اوتامندی و کوین دی‌بروین دو بازیکن بزرگی هستند که در آستانه پیوستن به منچسترسیتی قرار دارند و به نوشته دیلی‌میرر خرید این دو بازیکن برای سیتی 88 میلیون پوند هزینه به دنبال خواهند داشت.

دیلی‌میرر نوشت: اوتامندی با فیروزه‌ای‌پوشان شهر منچستر به توافق رسیده است و به زودی خبر جذب این بازیکن رسانه‌ای می‌شود. سیتی برای این بازیکن آژانتینی که از رئال‌مادرید و منچستریونایتد هم پیشنهاد داشت، 32 میلیون پوند پرداخت کرده است. بازیکن دیگری که در آستانه پیوستن به تیم دوم شهر منچستر قرار گرفته، کوین دی‌بروین است که رقم انتقال این بازیکن 56 میلیون پوند عنوان شده و اگر این انتقال نهایی شود، این ستاره بلژیکی به گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ جزیره تبدیل می‌شود.

منچسترسیتی در فصل جابه‌جایی تابستانی خریدهای خوبی داشته و یکی از پرهزینه‌ترین تیم‌ها بوده است. اگر این تیم بتواند اوتامندی و دی‌بروین را هم جذب کند، مجموع رقمی که برای جذب بازیکن در تابستان پرداخت کرده است به 151 میلیون پوند خواهد رسید.

این تیم پیش از این رحیم استرلینگ، فابیان دلف، پاتریک روبرتس و انیس اونال را جذب کرده بود.

منچسترسیتی فصل جدید لیگ جزیره را بسیار خوب شروع کرد. این تیم در دومین دیدار خود توانست با نتیجه سه بر صفر برابر چلسی، مدافع عنوان قهرمانی به پیروزی برسد تا نشان دهد که از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و در فصل جدید از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود. اگر سیتی بتواند در فصل جاری جام قهرمانی را بالای سر برد، سومین قهرمانی خود را در 5 سال اخیر به دست آورده است. 

نظر شما