شناسهٔ خبر: 71656969 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تلاش جهت ارائه محصولات باکیفیت در میادین میوه و تره‌بار شهرد... -

اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران حرکت در جهت ارزان‌سازی خدمات و ارائه محصولات باکیفیت را یکی از برنامه‌های راهبردی این سازمان دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختیاری‌زاده در سیصد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی لایحه «‌اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سرقفلی) میدان مرکزی میوه و تره بار» در پاسخ به دغدغه برخی از اعضای شورای شهر نسبت به احتمال گران شدن خدمات و محصولات میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: یکی از برنامه‌های راهبردی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران حرکت در جهت ارزان‌سازی زندگی و اداره این شهر است. بر همین اساس با اجرای برنامه‌هایی همچون تأمین مستقیم محصولات مصرفی از طریق ارتباط با تولیدکنندگان و یا امکان حضور آنها در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران است.

وی افزود: شاهد این ماجرا نیز گزارش‌های هفتگی بانک مرکزی است که طبق آخرین آمار محصولات میوه و تره‌بار بازارها و میادین به نسبت سطح شهر ۴۷ درصد اختلاف قیمت دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: در حوزه کیفیت محصولات هیچگاه ادعا نکرده‌ایم به نقطه آرمانی خود رسیده‌ایم چرا که ارتقای کیفیت محصولات مسأله‌ای است که همیشه باید برای دستیابی به آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه با افزایش نظارت بر فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار سعی می‌کنیم تا خدمات و محصولات با کیفیت‌تری را به دست مردم، برسانیم؛ بیان کرد: افزایش میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار حکایت از آن دارد که در سال ۱۴۰۳ به نسبت ۱۴۰۲ حدود ۳۰ درصد، سال ۱۴۰۲ به نسبت ۱۴۰۱ حدود ۲۹ درصد و سال ۱۴۰۱ به نسبت سال ۱۴۰۰ حدود ۱۷ درصد افزایش مراجعه داشته‌ایم.

مهدی بختیاری‌زاده یادآور شد: همچنین کاهش پیام‌های مردمی در سامانه ۱۳۷ پلاس درباره کیفیت محصولات نیز شاهد خوبی برای نشان دادن تلاش ما در بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات است.

برچسب‌ها: