شناسهٔ خبر: 71628348 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تعرفه‌های جدید راه‌اندازی و جمع‌آوری سرویس اینترنت پرسرعت اعلام شد

برنا - گروه علمی و فناوری: معاون طرح ریزی و پایش عملکرد اداره کل حفاظت از حقوق مصرف کننده از الزام اپراتور‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت به دریافت هزینه راه‌اندازی و جمع‌آوری سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) بر مبنای مصوبه ۱-۳۵۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خبر داد. برنا - گروه علمی و فناوری: معاون طرح ریزی و پایش عملکرد اداره کل حفاظت از حقوق مصرف کننده از الزام اپراتور‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت به دریافت هزینه راه‌اندازی و جمع‌آوری سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) بر مبنای مصوبه ۱-۳۵۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خبر داد.

صاحب‌خبر -

معاون طرح ریزی و پایش عملکرد اداره کل حفاظت از حقوق مصرف کننده  افزود: در این مصوبه کمیسیون تعرفه راه اندازی و برقراری خط ارتباطی مشترکین اینترنت پرسرعت ADSL مبلغ ۹۰ هزار تومان و تعرفه تخلیه (جمع آوری) خط مشترکین مبلغ ۳۰ هزار تومان تعیین شده و فقط یکبار و در زمان راه اندازی سرویس از مشترکین اخذ می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهدی قلیچ‌خانی درباره مدت زمان راه اندازی یا جمع آوری خط تصریح کرد: شرکت‌های ارایه دهنده سرویس اینترنت پرسرعت پس از دریافت درخواست مشترک برای ارائه و یا تخلیه (جمع آوری) سرویس موظف هستند در بازه زمانی ۲۴ ساعته درخواست مشترک را برای شرکت مخابرات ایران ارسال کنند. شرکت مخابرات ایران نیز بایستی در بازه زمانی ۴۸ ساعته سرویس مشترک را راه اندازی و یا تخلیه (جمع آوری) کند.

وی تاکید کرد: مشترکین هم می‌بایست درخواست تخلیه (جمع آوری) سرویس خود را در پنل کاربری خود و یا به صورت کتبی به اپراتور ارایه دهنده خدمات ارسال کنند.

قلیچ‌خانی در پایان خاطرنشان کرد: درصورت ارایه درخواست کتبی توسط مشترک و عدم جمع آوری سرویس اینترنت پرسرعت از سوی اپراتور‌ها یا دریافت هزینه اضافی، مشترکین می‌توانند شکایت خودر را در سامانه ۱۹۵ به آدرس https://۱۹۵.cra.ir و یا تماس تلفنی با شماره ۱۹۵ شکایت خود را در این زمینه ثبت کنند.

انتهای پیام/