شناسهٔ خبر: 71568598 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

لوگو همراه اول تغییر کرد | ریبرندینگ برای تبدیل‌شدن به یک اپراتور پیشرو

همراه اول، با برگزاری رویدادی از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. لوگو جدید همراه اول کاملاً ساده و به‌رنگ آبی طراحی شده و فونت مدرنی را نیز شاهد هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، همراه اول عصر امروز با برگزاری رویدادی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. این تغییرات در هویت بصری همراه اول، در راستای تحولات اخیر در صنعت مخابرات و فناوری صورت گرفته است.

در این رویداد اعلام شد که این تغییرات پس از یک فرآیند تحقیقاتی گسترده شامل نظرسنجی از کاربران، بررسی روند‌های جهانی و تحلیل جایگاه برند شکل گرفته است.

هدف همراه اول از این تغییرات، تقویت جایگاه خود به‌عنوان یک اپراتور پیشرو در حوزه‌های دیجیتال و فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و ۵G و حتی ۶G است. این شرکت ارتباطی قصد دارد با این بازطراحی، خود را به‌عنوان پیشگام ایجاد تجربه فراگیر (Immersive) معرفی کند.

همراه اول در این تغییرات، مسیر اصلاحات کلی برند (Brand Evolution) را انتخاب کرده تا ضمن حفظ دارایی‌های موجود خود، تصویری یکپارچه‌تر از برند ارائه دهد.

امید دست‌چین، مشاور استراتژی برند همراه اول، در این رویداد اعلام کرد: «همراه اول در سه دهه گذشته رؤیا‌های فناورانه مردم ایران را به واقعیت تبدیل کرده است. در دهه اول، رؤیای اتصال و ارتباطات را محقق کردیم. در دهه دوم، دسترسی به اطلاعات جهانی و اینترنت را فراهم کردیم و در دهه سوم، اکوسیستم دیجیتال ایران را قدرت بخشیدیم. حالا در دهه چهارم، قرار است به دنیای ایمرسیو (Immersive) وارد شویم.»

به گفته او، ایمرسیو به معنای غوطه‌وری در یک تجربه جدید است که مرز‌های بین دنیای واقعی و مجازی را از بین می‌برد. این مفهوم در حوزه‌هایی مانند سلامت، آموزش، سرگرمی و ارتباطات در حال رشد است و ۶۴ درصد برند‌های برتر دنیا روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

لوگو همراه اول تغییر کرد | ریبرندینگ برای تبدیل‌شدن به یک اپراتور پیشرو

دست‌چین ادامه داد: «همراه اول قصد دارد با سرمایه‌گذاری در پنج فناوری انقلابی (هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، بلاک‌چین، ۵G و ۶G و XR)، ورود مردم ایران به دنیای ایمرسیو را تسهیل کند.» او گفت که جوهره جدید برند همراه اول با این جمله تعریف می‌شود: «قرار است به دنیای فراگیر برای ایجاد ارتباطات بی‌حد و مرز قدرت ببخشیم.»

مشاور استراتژی برند همراه اول همچنین با بیان اینکه براساس تحقیقات بازاریابی، ۹۹ درصد کاربران از آینده تکنولوژی ترس دارند، گفت: «همراه اول با حفظ شعار معروف خود، «هیچ‌کس تنها نیست»، قصد دارد این ترس را کاهش دهد و اطمینان دهد که در کنار مردم خواهد بود.»

دست‌چین اعلام کرد که در حوزه هویت بصری، همراه اول به نمادی رسیده است که حتی بدون دیدن لوگو، قابل تشخیص باشد. رنگ‌های آبی و مشکی به عنوان رنگ‌های اصلی انتخاب شده‌اند که عمق و اعتماد را القا می‌کنند. او ادامه داد: «همراه اول در دهه جدید قصد دارد به یک شرکت فناوری پیشرو تبدیل شود و با ایجاد حس قدرت، اعتمادبه‌نفس و امید در کاربران، رویا‌ها و نوآوری‌های آنها را پرورش دهد.»

منبع: دیجیاتو