به گزارش اقتصادآنلاین، رسانهها به جهت تسهیلگری ارتباطات و اطلاعرسانی، فضای مناسبی برای دیده شدن، برندسازی و تحقق اهداف تجاری بازار برای کسبوکارها به شمار میآیند. خدمات روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات از جمله خدماتی است که در قالب رسانه میتواند به برندها برای شناساندن خود به مشتریان کمک کند.
از سویی دیگر هرساله با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران نمایشگاههای متنوعی با رویکردها و اهداف متفاوت برگزار میشود. برپایی همایشها ونمایشگاهها از جمله بسترهایی به شمار میآیند که فضایی برای هماندیشی، تبادلات تجاری و ارتباطات با کسبوکارهای متفاوت را شکل میدهند. نمایشگاهها علاوه بر تاثیرگذاری بر برندسازی و گسترش همکاریهای تجاری داخلی، فضای مناسبی برای گسترش تعاملات بینالمللی نیز هستند. به معنای دیگر برپایی نمایشگاهها در عین حال که منجر به شبکهسازی و فراهم آوردن بسترهای تجاری متعدد میشوند، نقش موثری بر ارتقای مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی کشور نیز دارند.
کدام خدمات محتوایی در نمایشگاهها اهمیت بیشتری دارند؟
در راستای معرفی شفاف و همه جانبه نمایشگاهها، میتوان فعالیتهای متعددی انجام داد. انتشار فراخوان رویدادها و پوشش افتتاحیهها از طریق رسانههای مطرح کشور و شبکههای اجتماعی، برگزاری نشست خبری، تنظیم و تدوین تولید محتوا، عکاسی و فیلمبرداری از فضای نمایشگاهی و بازدیدها به جهت انتشار در شبکههای اجتماعی و آرشیو، طراحی بنرها و پوسترها و همچنین چاپ بولتنها و ویژهنامهها از جمله مواردی است که به بازاریابی درست شرکتها کمک میکند. هر کدام از این خدمات به نوبه خود مهم و موثر واقع میشوند.
کارنامه درخشان تیتر کوتاه در پوشش رسانهای رویدادها
پایگاه خبری تیتر کوتاه با شعار میانبر به دنیای اخبار یکی از رسانههای فعال در عرصه خبری کشور است که با اتکا بر دانش تیم حرفهای خود و سابقه درخشان در فضای رسانهای کشور، در حوزههای اقتصاد، صنعت و معدن، تجارت، سیاست، ورزش به انتشار گزارش، مصاحبه و یادداشت میپردازد. همچنین از خدمات اصلی پایگاه خبری تیتر کوتاه به عنوان یکی از برترین رسانههای فعال در زمینه روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات و در راستای ارتقای صنعت نمایشگاهی کشور، مدیریت و برگزاری ستادهای خبری نمایشگاهها و همایشهای متعدد است. از این قبیل فعالیتهای پایگاه خبری تیتر کوتاه میتوان به برگزاری ستاد خبری حدود 30 نمایشگاه برتر داخلی و خارجی از جمله نمایشگاههای قیر و آسفالت، صنعت ساختمان، آگروفود، اتومبیلیتی مسکو، قطعات خودرو مشهد، ورزش و تجهیزات ورزشی، سپنتاس کیش و ... اشاره کرد.
تیم حرفهای پایگاه خبری تیتر کوتاه با سابقه درخشان و با بهرهگیری از جدیدترین استراتژیهای محتوایی، تکنولوژیهای نوین و همچنین با اتکا به ارتباطات گسترده رسانهای و نمایشگاهی همواره در تلاش است باکیفیتترین و جامعترین خدمات رسانهای را به برگزارکنندگان همایشها و نمایشگاهها ارائه کند.
یک قدم فراتر از نمایشگاه
گفتنی است سومین جشنواره پوسترهای نمایشگاهی نیز با اکران پوسترهای نمایشگاههای سازمان توسعه تجارت ایران با حضور داوران برجسته حوزه گرافیک توسط پایگاه خبری تیتر کوتاه برگزار شده که به نوبه خود اقدامی خلاقانه و نوینی است و بازتابهای متعددی را نیز در پی داشته است.