شناسهٔ خبر: 7146078 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

با حضور رئیس جمهور سیزدهمین اجلاس روز جهانی مسجد برگزار می شود

روزنامه جوان

سیزدهمین اجلاس گرامیداشت "روز جهانی مسجد" روز پنج شنبه 29 مرداد ماه با حضور رئیس جمهور در تالار بزرگ کشور برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «جوان» به نقل از ستاد خبری روز جهانی مسجد ، سیزدهمین اجلاس گرامیداشت "روز جهانی مسجد"، به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد از ساعت 8:30 در تالار بزرگ کشور برگزار خواهد شد.

این اجلاس با سخنرانی دکتر حسن روحانی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و با حضور ائمه جماعات استان تهران و سفرای کشورهای اسلامی حضور خواهند داشت .

در حالی که در ماه های گذشته تروریست های تکفیری با پیروی از خوی اسلام ستیز صهیونیست ها، در پس نقاب اختلافات مذهبی میان مسلمانان، تخریب مساجد و مظاهر توحیدی را با شدت و جسارت بیشتری دنبال می کنند، اجلاس روز جهانی مسجد، اعلام همبستگی علماء، فضلاء و ائمه محترم جماعات با مسلمانان ستم دیده و آزاده ی محور مقاومت و یمن مظلوم محسوب می شود.

٣٠ مرداد سال ١٣٤٨ مسجدالاقصی به دست صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد، سال‌ها بعد و به همین مناسبت به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران و تصویب اعضای سازمان کنفرانس اسلامی در سی‌امین نشست این سازمان، این روز به نام روز جهانی مسجد نامگذاری شد

نظر شما