شناسهٔ خبر: 7145849 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

با حضور وزیر بهداشت انجام می‌شود

افتتاح 50 هزار متر مربع از پروژه‎های دانشگاه آزاد واحد بروجرد

صاحب‌خبر - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی و وزیر بهداشت 50 هزار متر مربع از پروژه‎های عمرانی این واحد افتتاح و به بهره‎برداری می‎‏رسند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیف در گفت‎وگو با ایسنا، افزود: 50 هزار مترمربع از فضای آموزشی، پژوهشی، درمانی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد طی مراسمی با حضور دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و به بهره‎برداری خواهند رسید.

وی اظهار کرد: این پروژه‎ها شامل کلینیک دندانپزشکی، دانشکده مدیریت و حسابداری، خوابگاه دانشجویی، پژوهشکده اساتید و بوستان و محوطه‎سازی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد تصریح کرد: کلینیک دندانپزشکی این واحد دانشگاهی با ظرفیت 220 یونیت و پیشرفته‎ترین تجهیزات دندانپزشکی بزرگترین کلینیک دندانپزشکی کشور بوده و برای ساخت آن بیش از 180 میلیارد ریال هزینه شده است.

سیف اضافه کرد: از این میزان پروژه در دست افتتاح نزدیک به 24 هزار مترمربع ساختمان و مسقف و بقیه فضای سبز و محوطه‎سازی است.

وی بیان کرد: درمانگاه تخصصی داخلی(بیماری‎های خاص) نیز که با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد بیماری‎های خاص ساخته شده آماده افتتاح و بهره‎برداری در آینده‎ای نزدیک و مرحله‎ای دیگر است.

10103

نظر شما