شناسهٔ خبر: 71358343 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیش بینی نقش معلمان در تحول فزاینده یاددهی و یادگیری

برنا - گروه اجتماعی؛ معاون آموزش متوسطه گفت: با توجه به توانمندسازی معلمان، توجه به جامعه محلی و نقشی است که معلمان می‌توانند در تحول فرایند یاددهی و یادگیری با ساختار مشخصی که برای آنان پیش‌بینی شده داشته باشند. برنا - گروه اجتماعی؛ معاون آموزش متوسطه گفت: با توجه به توانمندسازی معلمان، توجه به جامعه محلی و نقشی است که معلمان می‌توانند در تحول فرایند یاددهی و یادگیری با ساختار مشخصی که برای آنان پیش‌بینی شده داشته باشند.

صاحب‌خبر -

سید مصطفی آذرکیش معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش در نشست توسعه عدالت در فضای آموزشی با مشارکت مردم که با حضور ریاست محترم جمهور برگزارشد؛ اظهار کرد: براساس تاکید ریاست جمهور، عدالت، روابط بین‌بخشی، تکنولوژی، مشارکت مردمی و احصای نیازهای استان بوشهر معلمان بوشهری را پی‌گیری کرده‌ایم.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در استان بوشهر ۳۷ راهبر تحول انتخاب شدند که هرکدام ۱۰ واحد آموزشی را راهبری می‌کنند؛.

وی در همین رابطه افزود: کمیته آموزشی و فرهنگی را در استان، شهرستان، منطقه و در خود مدرسه در ساختار دیده ایم و بیشترین کوشش را از خود مدرسه خواهیم داشت.

وی با اشاره به راهبران تحول بیان کرد: با ظرفیت و راهبری خود مدیر مدرسه و شوراهای بخش و آموزش و پروش استان کار گروه درسی مدرسه را تشکیل داده‌ایم و در حال آموزش مدل دی ار جی برای دانش آموزان هستیم. 

آذرکیش اظهار کرد: گروه‌های آموزشی، کارگاه آموزشی متنوعی را برای توانمندسازی معلمان شروع کرده‌اند که بخشی در حال اجرا است و لیک آنچه مهم است تحول از خود کلاس با توجه به توانمندسازی معلمان، توجه به جامعه محلی و نقشی است که معلمان می‌توانند در تحول فرایند یاددهی و یادگیری با ساختار مشخصی که برای آنان پیش‌بینی شده داشته باشند.

معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت والدین و نهادهای محلی برای اجرای طرح و حتی نظارت و ارائه تجربیات موفق در استان بوشهر انجام خواهد شد‌.

انتهای پیام/